五日4夜既消防c@mp話咁快就完左'!
當初抱著埋怨去的女仔.到了走的那刻更抱頭痛哭>v<'
抱著玩既感覺入呢個camp既我.'出camp過日,..'
都覺得呢個camp比我既係挑戰自己 突破自己. '
而唔係一般既c@mp
因為我地又一盤ge散沙 教到我地變左一個有目標既人'\
雖然當中有苦有樂'但係患難見真情
我想.我班也變得團結起來a0a'
係跑喉架既訓練入面 我地就進行左五次唔同既訓練']

第一次就用左 35秒號上去..' 好次好勁呀v_v'
第二次就用左30秒.'
第三次用左28秒
第四次就用左29秒/上到去 madam wu同我地講野.'
叫我地唔好放棄 每一次都要進步既
其實跑喉架同做一樣 一定要比個目標自己=D 做野先可以有價值'同突破]
第五次跑出左果27秒呀;] 消防員最底都係25秒- -'
最後一次係又陸SIR(我地班主任)佢好次係高級消防救護隊長.;] 幫我地計時同講野時 勁威=P
佢雖然好惡咁既樣.其實相處落都幾好人
佢話其實做人一定要 堅持.人地都未放棄點解你要做第一個放棄果個=!
入泥呢個CAMP 係要突破自己 .'挑戰自己=D
係第三日....我地食完早飯之後就出大操場檢查制服
點知- -cheak cheak下 朱ka! 叭左係到
之後比人罵 叫佢即刻走..好彩佢最後都係返左泥;]
我地就行左山.行大帽山-]
個個咩d背狼破都係一樣一樣色
由10點行到3點幾.'] 破曬紀錄-v-上次個班都係2點幾返到泥-_-'
上到去有d風景都幾令.不過冇得影相 because 冇帶相機同電話
食野果時.係到食熱狗.食食下我發現我冇左隻雞脾
食完之後到傾計 聽到對面可道d人講.升lv升lv-0- 唔想係到講果d野a_a
之後又係到玩橙 點知定到朱kai個到'唔好意思呀 Orz.
休息左半個鐘到又上路拉']
行到3點幾..見到架車拉.一上到去嫁車就訓左
點知唔洗3個字就到左.=v='
我地係山上面創作左甲子14操@_@
下面有片睇xd
到左第四日.5點15分就起左身拉']今日陳sir泥;]
成日都係咁比人操-0- 到左3點幾到我地上最後一堂PTI..'
睇著個呀SIR係到玩引體升- -''
手瓜大到呀a_a
上完呢場之後..陳sir泥左拉'我地就進備左一連串既活動比佢-v-''
一入到泥我地就比禮;] 佢就行過泥ck我地拉..' 點知行到中間
我地就囉去武器打佢'' 點知差少少 眼鏡跌埋..]
打完之後就落左去燒野食.../
起個爐勁耐先起到-_____-'
食野lo''係出面囉野食果時..可道d仔問李嘉囉電話''Orz..
燒左一個鐘左右.. miss張都泥到拉..``
佢因為唔識泥..so係到周圍遊車河-0-
最後都泥到拉 ' 好了;]
燒曬之後..我同左牛智 超+旦..+肥可 汁野...'
點知汁汁下 胡sir<<佢好好人嫁..但係最尾都睇唔到我地叭升out-0-
垃圾房火燭燒溶左2個垃圾筒-0- 搞點曬之後就上返去睇相
第五日...最後一日
今日一起身就係到溫書..因為要考消化安全大使..
點知份卷易到死- -''之後就跑喉架..'
食完飯之後又係咁操-____-'
操到2點幾之後就泥正場..叭升out'
囉最佳進步既係超-v-最佳學員
企左一個鐘到聽曬佢地講野之後..都李映彤講野拉..']
佢講到喊..我地聽到都有眼濕濕.......''
最後我同左呀sir影相..''@_@ 泰哥泥;]

真係要走拉...但係我地都訓埋個幾下比陸sir...
真係唔想咁快就走..'
但係..呢個camp所有回憶都係我地40個人腦海入面''
我們獨有的回憶`*藏在每人心底 〞想起時,,`會心徵笑著;]!
|