''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


2008-11-27 分類: 未分類

歌手:容祖兒

作曲:陳輝陽 填詞:

林夕 編曲:陳輝陽

大慨這算是迷戀
這路程得幾分鐘真是太短
大慨你都想 去後樂園
卻怕孤單一個人兜圈
誰人在挑選 如何被挑選
如何教我結識你怎麼相戀
為何坐到那麼近 卻想得這樣遠
人浪為何會流轉

*若幸運一點一早找到你
但幸運可否擔保得到你
就望著際遇鋪展我的天與地
願錯亦錯得起
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記 *

憑什麼可以愛上所愛
我自問日夜等待
結局為何揭不開
等緣份 信緣份
我們只好相信 下集定是更精彩

大慨你正在回想
與別人剛剛分手剛受過傷
從前伴侶碰不見

你我偏可遇上
人寂寞便愛幻想

Repeat*

憑什麼可以愛上所愛
我自問日夜等待
結局為何揭不開
等緣份
 信緣份
我們只好相信 來來回回難避開
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
仍然未識你 卻已幻想那份驚喜

好鬼死正;]

發表時間:2008-11-27 10:41 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


〝從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心-\/` 分類: 未分類

唉-v-好耐冇打拉..\

上次打既都係去完camp返泥. 個篇有冇睇過~_~''

覺得點呀-____-'

其實都冇咩野打,,,不過有一單野一定要打`

今日一返到去 又泥睇頭髮 .....

又唔點lolz 頂` 之後去左剪頭髮' 剪到超......

又要等呀等呀.....等左超耐先長呀' Or z=[

唔打咁多拉-33- 唔知想打咩\__/睇片拉~~~

上面M背景音個條LIKN到搞返大細聲拉..``

最後個到先勁呀xp``']

 

發表時間:2008-11-24 09:34 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


`從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心` 分類: 未分類

五日4夜既消防c@mp話咁快就完左'!

當初抱著埋怨去的女仔.到了走的那刻更抱頭痛哭>v<'

抱著玩既感覺入呢個camp既我.'出camp過日,..'

都覺得呢個camp比我既係挑戰自己 突破自己. '

而唔係一般既c@mp

因為我地又一盤ge散沙 教到我地變左一個有目標既人'\

雖然當中有'但係患難見真情

我想.我班也變得團結起來a0a'

係跑喉架既訓練入面 我地就進行左五次唔同既訓練']

時間: 2008-11-15 10:39 AM
檔名: 123456
大小: 34.85 KB
尺寸: 640x480px

第一次就用左 35秒號上去..' 好次好勁呀v_v'

第二次就用左30秒.'

第三次用左28秒

第四次就用左29秒/上到去 madam wu同我地講野.'

叫我地唔好放棄 每一次都要進步既

其實跑喉架同做一樣 一定要比個目標自己=D 做野先可以有價值'同突破]

第五次跑出左果27秒呀;] 消防員最底都係25秒- -'

 最後一次係又陸SIR(我地班主任)佢好次係高級消防救護隊長.;] 幫我地計時同講野時  勁威=P

佢雖然好惡咁既樣.其實相處落都幾好人

佢話其實做人一定要 堅持.人地都未放棄點解你要做第一個放棄果個=!

入泥呢個CAMP 係要突破自己 .'挑戰自己=D

係第三日....我地食完早飯之後就出大操場檢查制服

點知- -cheak cheak下 朱ka! 叭左係到

之後比人罵 叫佢即刻走..好彩佢最後都係返左泥;]

 

我地就行左山.行大帽山-]

個個咩d背狼破都係一樣一樣色

由10點行到3點幾.'] 破曬紀錄-v-上次個班都係2點幾返到泥-_-'

上到去有d風景都幾令.不過冇得影相 because 冇帶相機同電話

食野果時.係到食熱狗.食食下我發現我冇左隻雞脾

食完之後到傾計 聽到對面可道d人講.升lv升lv-0- 唔想係到講果d野a_a

之後又係到玩橙 點知定到朱kai個到'唔好意思呀 Orz.

休息左半個鐘到又上路拉']

行到3點幾..見到架車拉.一上到去嫁車就訓左

點知唔洗3個字就到左.=v='

我地係山上面創作左甲子14操@_@

下面有片睇xd

到左第四日.5點15分就起左身拉']今日陳sir泥;]

成日都係咁比人操-0- 到左3點幾到我地上最後一堂PTI..'

睇著個呀SIR係到玩引體升- -''

手瓜大到呀a_a

上完呢場之後..陳sir泥左拉'我地就進備左一連串既活動比佢-v-''

一入到泥我地就比禮;] 佢就行過泥ck我地拉..' 點知行到中間

我地就囉去武器打佢'' 點知差少少 眼鏡跌埋..]

打完之後就落左去燒野食.../

起個爐勁耐先起到-_____-'

食野lo''係出面囉野食果時..可道d仔問李嘉囉電話''Orz..

燒左一個鐘左右.. miss張都泥到拉..``

佢因為唔識泥..so係到周圍遊車河-0-

最後都泥到拉 ' 好了;]

燒曬之後..我同左牛智 超+旦..+肥可 汁野...'

點知汁汁下 胡sir<<佢好好人嫁..但係最尾都睇唔到我地叭升out-0-

垃圾房火燭燒溶左2個垃圾筒-0- 搞點曬之後就上返去睇相

第五日...最後一日

今日一起身就係到溫書..因為要考消化安全大使..

點知份卷易到死- -''之後就跑喉架..'

食完飯之後又係咁操-____-'

操到2點幾之後就泥正場..叭升out'

囉最佳進步既係超-v-最佳學員

企左一個鐘到聽曬佢地講野之後..都李映彤講野拉..']

佢講到喊..我地聽到都有眼濕濕.......''

最後我同左呀sir影相..''@_@ 泰哥泥;]

真係要走拉...但係我地都訓埋個幾下比陸sir...

真係唔想咁快就走..'

但係..呢個camp所有回憶都係我地40個人腦海入面''

 

 

 

我們獨有的回憶`*藏在每人心底 〞想起時,,`會心徵笑著;]!

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-11-15 12:04 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


2008-11-04 分類: 未分類

 

 

一句到尾-陳小春

有沒有有沒有 你只要答有沒有

你儘管開句口 就當好心幫好友

照直說有沒有 我相信我氣量夠

無需怕送贈我 擲向井裡那石頭

 #圍繞身邊已六百天 你喜歡過我六十秒嗎

還期望知道這段相處裡 被我暗戀得快樂嗎

如果喜歡你是笑話 你都有開心過六十秒嗎

旁人話總會有日感化你 待你這麼好有用嗎

還有用嗎 而你默然 還要問嗎

 有沒有有沒有 你只要說句沒有

我自己即刻會走 絕對不騷擾好友

老實說你有沒有 再拖我怕我失救

如承認不愛我會內疚 讓我先對你自首

 Repeat #

 圍繞身邊已六百天 你喜歡過我六十秒嗎

還期望知道這段相處裡 被我暗戀得快樂嗎

如果喜歡你是笑話 儘管高聲笑也不怕

旁人話總會有日等到你 

恨我這麼蠢 聽不出 是句反話

還去問你 能接受嗎 還要問嗎=!?

幾好聽既;] 聽下拉 唔打qooza了..``

堅持.沒剩多少..=(

發表時間:2008-11-04 07:59 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


唔多happy-0- 分類: 未分類

今日7點先起身炸,,,

超快咁換3加刷牙果d野拉..-0-

7點2左右出門口...' 7點4先落到到去搭車..'

一路搭..一路睇著個錶../333\

7點七左右.去到坑口拉.

.叫小馬等埋我 先返..真好人~_~

7點11先返到去.點知.測驗都要排隊..'

之後校長仲上泥講..講左半個鐘..-.-

測驗拉..開頭都識既..點知做做下...

做到第3頁個時話仲有5分鐘...'' 搞錯xd

之後 物理x2 又測驗..測成堂..'' 不過唔識/__\

小息了 去左打波打到好火呀'' 好彩未打架'=]

ls.. miss胡堂 教得好快lo 仲成日請我地飲野'

如果可樂出紙包果時-.-'

D GAG同我有得比呀@@

英文..講份測驗..唉'得果32分..有溫書嫁//

都係咁..心淡LO~~']

DFx2 係到晝個果水上安全既晝'

晝左堂幾..之後就教新既野'' 教唔曬冇得食飯..''/__\

食飯..又落去打波.'點知比呀叔見到

同我地講..話陣間個小息得返5個字打波..'

英文..有講份測驗..''唉唔想提- - \

仲比人擲名 KEEP Talk!ng'..$#%%&^

中文 同我地成班講野..;'\ 話我地

一係就抄.一係唔交 .' miss一係就罵一係唔教

數學..係到教書果d 拉..冇咩凸別-0-

小息.-)

同小明班友仔打波..真係打到出火拉今次.. 興到呀

打架咁..-0-

點知..打到興起果時 搭3..要上返去;;]

返到去..miss黃就叫人去教書..物理呀;

教到5點左右盲 放我地返去.'

5點3走人..'

去左富寧打波 打到豬潤過泥搵我地

就走人.'同左 朱kai 林仲 豬潤走;]

背景music 正唔正先=)

 

 

 快不快樂有天總過去;]

 

我永遠記住了她 哪個會救你一把-__-''

 

 

 

發表時間:2008-10-28 10:03 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]