| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
| 2008-05-14 |
分類: 未分類 |
解鈴還需繫鈴人..''
同學們 等豬潤自己搞返呢件事吧]] 其實同{{鐘艾微}}冇關嫁
因為豬潤做ge野..係唔岩嫁''佢同牙sir講 係想令到豬潤改呀
唔係想豬潤死.. '' 大家唔好以氣用事''
豬潤 做ge野係唔岩嫁''大家唔好搞到而家好次件事係岩'....
大家真係想幫豬潤ge話''等佢自己解決''想幫手都唔好做d事 搞到大一大
|
|
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| ,,,,,,,,,,, |
分類: 未分類 |
唉-V- 唔知想打咩好''.'?
豬潤冇返''....都唔知返唔返得..'''
今日陳SIR拉左我同同肥可落去..
講左成2堂野'' 
======================
今日諗到個問題....''
我搞笑嗎''? 有人同我說不搞笑''..
搞到我自己諗到呢個問題'..
唉''原本花左咁多口水' 換泥係唔好笑,,'''
由於受到打擊..呢排都係唔搞GaG了..''
講真' 超唔開心wo]
呢條咁ge人.]]咁罵人都得''
|
|
|
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| 2008-05-10 |
分類: 未分類 |
學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」
教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」
夢想小棧y?]-AQ:g0a
於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫小明既電話號碼,就打電話過去,電話接通,#]0c
教授按擴音鍵讓學生聽清楚……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你打錯喇!」
教授︰「唔好扮野啦!梁朝偉係度嘛?」
小明︰「都話你打錯咯!」說著就把電話掛了。
之後,教授即刻又打電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「邊個呀!你打錯喇。」
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「@@,痴線嫁。」又把電話掛了。
教授馬上又撥左一次……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你到底係邊個?少無聊了!」
教授︰「我係劉德華,我要搵梁朝偉……」
小明︰「白癡架!你係劉德華咁我咪係成龍!我XYZ你個上中下!」說完,就把電話甩上。
教授告訴學生︰「呢D就係生氣喇!跟住,俾你睇下乜野叫憤怒啦!」9E%X1Zl iT2l
教授又撥一通電話過去…
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你係咪五行欠打?要搵梁朝偉打去中國星啦!@@丫,你有種就打黎俾我睇下……」
說完就更用力的甩上電話。
教授告訴學生︰「呢D就係憤怒。跟住,俾你睇下乜野叫嬲到震!」
接著,教授又撥了一通電話,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通……
小明︰「頂你個肺!b@@……」正當他破口大罵的同時……{9
教授︰「請問,你係咪小明?我是xx銀行打來的...」
小明︰「喔!真係對唔住,因為頭先有人惡作劇,我唔係特登要鬧你……」
教授︰「唔緊要,請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「哇!你個仆……」這次沒等小明鬧完,教授就把電話掛了。
教授告訴學生︰「呢D就係嬲到震,你明未?」
學生答︰「我完全明白晒喇!」a7v#
學生點點頭︰「不過……乜野係哭笑不得呢?」
授笑了笑,又打左同一個號碼,對方快速接起電話
小明︰「喂!!!你個傻仔係咪想玩野呀?」Xs
教授︰「我係梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我……」
===========================================
今日同左校長講豬潤d野''講左成個鐘><
最後校長話..等老師決定..= =
|
|
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
2008-05-09  |
分類: 未分類 |
今日我冇野想講呀''
大多事發生了''........豬潤想念你!
[[大家係到講下豬潤啦]] 點幫豬潤好''?
張紙未上到教育局'一日都有機會返泥嫁!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 47 | »
|