''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14 分類: 未分類

解鈴還需繫鈴人..''

同學們 等豬潤自己搞返呢件事吧]] 其實同{{鐘艾微}}冇關嫁

因為豬潤做ge野..係唔岩嫁''佢同牙sir講 係想令到豬潤改呀

唔係想豬潤死..  '' 大家唔好以氣用事''

豬潤 做ge野係唔岩嫁''大家唔好搞到而家好次件事係岩'....

大家真係想幫豬潤ge話''等佢自己解決''想幫手都唔好做d事 搞到大一大

 

 

 

發表時間:2008-05-14 09:45 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


,,,,,,,,,,, 分類: 未分類

唉-V- 唔知想打咩好''.'?

豬潤冇返''....都唔知返唔返得..'''

今日陳SIR拉左我同同肥可落去..

講左成2堂野''

======================

今日諗到個問題....''

我搞笑嗎''?   有人同我說不搞笑''..

搞到我自己諗到呢個問題'..

唉''原本花左咁多口水' 換泥係唔好笑,,'''

由於受到打擊..呢排都係唔搞GaG了..''

講真' 超唔開心wo]

 

 

 

呢條咁ge人.]]咁罵人都得''

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-05-13 10:29 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


唔打咁多啦-3- 分類: 未分類

好眼訓..-3-

今次去ge係獨木舟camp泥嫁..

放左相上相簿呀'' 不過得17張..

綿羊..知你威啦,''' 最勁係你啦

sup豬潤'...\

http://photo.qooza.hk/BedBoY

發表時間:2008-05-12 06:34 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


2008-05-10 分類: 未分類

學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」

教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」
夢想小棧y?]-AQ:g0a

於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫小明既電話號碼,就打電話過去,電話接通,#]0c

教授按擴音鍵讓學生聽清楚……

教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」

小明︰「你打錯喇!」

教授︰「唔好扮野啦!梁朝偉係度嘛?」

小明︰「都話你打錯咯!」說著就把電話掛了。

之後,教授即刻又打電話過去……

教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」

小明︰「邊個呀!你打錯喇。」

教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」

小明︰「@@,痴線嫁。」又把電話掛了。
教授馬上又撥左一次……

教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」

小明︰「你到底係邊個?少無聊了!」

教授︰「我係劉德華,我要搵梁朝偉……」

小明︰「白癡架!你係劉德華咁我咪係成龍!我XYZ你個上中下!」說完,就把電話甩上。

教授告訴學生︰「呢D就係生氣喇!跟住,俾你睇下乜野叫憤怒啦!」9E%X1Zl iT2l

教授又撥一通電話過去…
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」

小明︰「你係咪五行欠打?要搵梁朝偉打去中國星啦!@@丫,你有種就打黎俾我睇下……」
說完就更用力的甩上電話。

教授告訴學生︰「呢D就係憤怒。跟住,俾你睇下乜野叫嬲到震!」

接著,教授又撥了一通電話,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通……

小明︰「頂你個肺!b@@……」正當他破口大罵的同時……{9

教授︰「請問,你係咪小明?我是xx銀行打來的...」

小明︰「喔!真係對唔住,因為頭先有人惡作劇,我唔係特登要鬧你……」
教授︰「唔緊要,請問梁朝偉係度嘛?」

小明︰「哇!你個仆……」這次沒等小明鬧完,教授就把電話掛了。

教授告訴學生︰「呢D就係嬲到震,你明未?」

學生答︰「我完全明白晒喇!」a7v#

學生點點頭︰「不過……乜野係哭笑不得呢?」

授笑了笑,又打左同一個號碼,對方快速接起電話

小明︰「喂!!!你個傻仔係咪想玩野呀?」Xs

教授︰「我係梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我……」

===========================================

今日同左校長講豬潤d野''講左成個鐘><

最後校長話..等老師決定..= =

發表時間:2008-05-10 10:41 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


2008-05-09 傷心 分類: 未分類

今日我冇野想講呀''

大多事發生了''........豬潤想念你!

[[大家係到講下豬潤啦]] 點幫豬潤好''?

 

張紙未上到教育局'一日都有機會返泥嫁!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

發表時間:2008-05-09 09:25 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]