''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


呷嘈-.- 分類: 未分類

食茄啦你-.-'' ]]]

傻仔旦

===========================

唉''唔想打blog tim-.-''

打左又唔留cm><'']

天日同佢地食飯]]有冇人想一齊呀'']]

搵我啦]]

發表時間:2008-04-11 10:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


忽腰-.- 分類: 未分類

仲有三日..]] 大家星期六想唔想一齊食飯呀''打邊爐><''

如果唔想打-.-想去邊到食咁''?..........任食嫁''好次50$]]

''搵我啦]]一係msn ADD我]]快d呀]] 希望多d人去呢]]

=================================

今朝搞好曬野出門口了''

時間'']6點15分-.-]]

勁早呀何''相信大家都訓緊'' 同周公傾緊計xd]

之後豬潤打泥] 我去到籃田啦都..

佢岩岩先起身.. 唉]遲訓早起]是對的'' Orz[[

返到去7點10分]] 冇咩人''得幾個中一'']

本身叫左劉智返嫁lor..點知 7點半先返// 食屎''\

打波個時手感超唔好''! 太耐冇打波..忽-.-

打到搭11''上返去''開左冷氣呀'勁正''

交功課''冇做過...-3-  不過冇功課炸好彩'']

miss張上到泥..測驗中文''溫左>3<''

希望唔好0分-.- 測個2篇野'' 易爆xd]] 對於溫左書的人]]

數學./,,溫書]] 做返之前d野..

下星期又要測驗了]]要加油加油呢]]

英文...訓了-.-

小息]]打波]]手感返泥''神準才是王道@v@

英文//miss方嬲.. 唔比開冷氣..]]超熱-.-

數學..溫書x2'' 同肥牛打-.-

唉'人佢點打win我呀.. 我係 奧運散打王得冠軍-.-''

全名:((澳門小學散打王c組冠軍-.-)) 勁嗎''

小息..去左牙cat到玩]]

中文]] 陳sir講野]]

講左成堂..-.- 吹水佬..''

食飯了]] 好味~"~ 之後又落左去打波啦]]

打到隻鞋 難曬咁''

bfx2上佢堂''超悶..得佢講 冇人講]]

is]] miss堂]]幾好玩ge]] 學個d咩 酸度''

又同佢地開戰了..玩玩下陳sir上泥''睇我地''

好彩''個陣我睇緊本書''個本書係危險人物-.-

之後 第9堂..簽手冊.. 陳sir收返回條,,]]

勁多都冇交..一係唔鬼見左==

好彩 陳sir都冇罵.. 不過要落去囉返..']

落到去''成班傻仔係到等-v-

楊sir過埋泥..派通告比我地]]

話5$張-.-'' 我硬係串返佢啦''

:牙sir你都幾搞笑嫁b0]] 我地係咪要笑-.-

陳sir就講-.-]] 死仔''玩牙sir你''

講個時仲流口水-.- 口水陳''口水多過茶]

我心諗] 你平時都係咁話我''我咁講好平常炸嗎''

言新..冇上去''落左去打波] 打到5點3汁書包..]]

之後又落返去 打波]]打到6點幾''..返屋企lu]]

去左買思樂冰..]] 超熱呀]]點解可以咁熱ge= =

===================================

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-04-10 10:06 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


2008-04-09 分類: 未分類

打波,,,打波...打波'']

今日2點食埋飯'落左去打波啦']

落到去..蚊都冇隻..等左陣豬潤泥到了''

妹同衛詩 又泥'']  打排球...

之後打到3點幾...走了''

一齊去左公園玩玩玩玩玩玩玩玩xd']

豬潤講埋d野...Orz''] >< 凸/3\

我接完細路返去之後..落返去搵佢地打波'']

點知係公園玩''衛詩自己打波..打打下..''

一路打..一路打'' 哎呀仆倒了'']

好痛>3<''] 超好笑''

之後豬潤比人蚊左隻鞋'' 放左去唔知邊到tim-.-

哈哈....玩到5點到'' 返左屋企..]

5點半..落左去買野''打比豬潤話佢地係到打緊波''

之後 同衛詩&妹 返屋企啦]]

========================

發表時間:2008-04-09 10:32 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


2008-04-09 分類: 未分類

友情的愛是由友誼開始........最終希望可以友誼永固..........

愛情可能由一種感覺開始或者由給引力開始........它的關係發生時很突然....奇妙......很快.........

至於....重視一個人........是一個人的修養.....不是每一個人都會重視朋友或者愛人........

所以當你重視你的朋友, 只可能代表你個人尊重和珍惜一份友誼和愛情..........

而那份友誼的尊重, 未必能由友誼關係轉變成愛侶...........

所以, 你不要把兩者的重視, 變成同一類..........因為兩者的感覺完全不同.....至於會否產生同性戀, 則要看你的個人喜好.........

如果你認為自己不是同性戀者.......請不要把友誼的關係, 轉成傾慕, 因為你自己的混亂, 也會破壞一段友誼.....

所以當你肯定自己是異性戀時.........你會減少同性友誼的唔會......但也要留意異性也可以是朋友...........

而不是愛人.........

無論如何當你遇上.......真愛......感覺會告訴你.........那是愛情........

發表時間:2008-04-09 05:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


...... 分類: 未分類

今日6運會''] ''7點起身了...

可以遲起身啦 超開心xD

平時返學神咁早''

7點半去到了''勁曬..=3=

3000千'米果時 何思跑.....超勁呀

擲餅..第5><'' 搞錯'']

之後班際接力...我地班跑第一呀!!!!!'''

超勁呀''><小馬''] 食禁藥的-.-''

下次冇計傾嫁啦''我會同校長講!! 知冇@v@

班獎啦 //黃社//....真的強]]

又囉獎了''下年都要呀><''

啦啦隊 其實好玩d囉'' 係上面勁悶-.-''

走了...同左佢地去打波''我返屋企囉波''

佢地係到等'...打到6點走'' 我打到7點先返屋企''

唉-.- 曬到勁黑呀...仲之唔鬼踢波''

天日有咩做呀....搵我啦'']

 

 

發表時間:2008-04-08 10:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]