仲有三日..]] 大家星期六想唔想一齊食飯呀''打邊爐><''
如果唔想打-.-想去邊到食咁''?..........任食嫁''好次50$]]
''搵我啦]]一係msn ADD我]]快d呀]] 希望多d人去呢]]
=================================
今朝搞好曬野出門口了''
時間'']6點15分-.-]]
勁早呀何''相信大家都訓緊'' 同周公傾緊計xd]
之後豬潤打泥] 我去到籃田啦都..
佢岩岩先起身.. 唉]遲訓早起]是對的'' Orz[[
返到去7點10分]] 冇咩人''得幾個中一'']
本身叫左劉智返嫁lor..點知 7點半先返// 食屎''\
打波個時手感超唔好''! 太耐冇打波..忽-.-
打到搭11''上返去''開左冷氣呀'勁正''
交功課''冇做過...-3- 不過冇功課炸好彩'']
miss張上到泥..測驗中文''溫左>3<''
希望唔好0分-.- 測個2篇野'' 易爆xd]] 對於溫左書的人]]
數學./,,溫書]] 做返之前d野..
下星期又要測驗了]]要加油加油呢]]
英文...訓了-.-
小息]]打波]]手感返泥''神準才是王道@v@
英文//miss方嬲.. 唔比開冷氣..]]超熱-.-
數學..溫書x2'' 同肥牛打-.-
唉'人佢點打win我呀.. 我係 奧運散打王得冠軍-.-''
全名:((澳門小學散打王c組冠軍-.-)) 勁嗎''
小息..去左牙cat到玩]]
中文]] 陳sir講野]]
講左成堂..-.- 吹水佬..''
食飯了]] 好味~"~ 之後又落左去打波啦]]
打到隻鞋 難曬咁''
bfx2上佢堂''超悶..得佢講 冇人講]]
is]] miss堂]]幾好玩ge]] 學個d咩 酸度''
又同佢地開戰了..玩玩下陳sir上泥''睇我地''
好彩''個陣我睇緊本書''個本書係危險人物-.-
之後 第9堂..簽手冊.. 陳sir收返回條,,]]
勁多都冇交..一係唔鬼見左==
好彩 陳sir都冇罵.. 不過要落去囉返..']
落到去''成班傻仔係到等-v-
楊sir過埋泥..派通告比我地]]
話5$張-.-'' 我硬係串返佢啦''
:牙sir你都幾搞笑嫁b0]] 我地係咪要笑-.-
陳sir就講-.-]] 死仔''玩牙sir你''
講個時仲流口水-.- 口水陳''口水多過茶]
我心諗] 你平時都係咁話我''我咁講好平常炸嗎''
言新..冇上去''落左去打波] 打到5點3汁書包..]]
之後又落返去 打波]]打到6點幾''..返屋企lu]]
去左買思樂冰..]] 超熱呀]]點解可以咁熱ge= =
===================================
|