| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 27 日 星期六  |
| 聖誕節快樂;] |
分類: 未分類 |
MerrY ChristMas!!
唔好意思呀;] 遲左講TIM'
大家聖誕節去左邊到玩呀....
玩又唔搵埋我^0^ 好悶呀係屋企-333-
一係做功課..打波>做功課>打機>食飯 
打得真係唔係好長-333-
|
|
|
2008 年 12 月 17 日 星期三  |
| 超好笑..笑死你/333\ |
分類: 未分類 |
今日家政考試...整芝士粟米釀雞翼'!!
就係去骨都去左我半粒鐘 之後時間剩返幾個字-V-'
雞翼又要釀野入去..又要焗 不過出泥應該好好味掛
整整下果時陳SIR泥左w0 2個cky都係到;]
夠鐘....Orz仲未整得曬'不過都熟拉..係唔夠(黑) ja.''
陳sir 食左我個果先..食曬成隻v_v 食指大動.....
不過得6隻-v-切開都係得12隻''
下次應該整多小小..不過中4冇家政=口='
下學期miss要生仔拉又' 冇得上-_____-V
放學果時`
師生踢波..' 關仔都陳SIR都有w0' 超勁'
最後好次7比6呀學生w!n呀何好次;]
超勁呀-____-V 吐冰個隻人;]
|
|
|
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 難忘的一天\__/ |
分類: 未分類 |
難忘的一天\__/
唔打拉....好眼訓@_@聽日先打過拉...
(仲知今日好黑仔拉-口-')
放學果時地鐵電力系統壞左..搞到要係車入面坐左半爐鐘.
之後撞到仲仔 同藍;]
入面又熱..我又肚餓-.-又眼訓..
之後等左9個字到先有人開門比我地出去..''出到去
勁多人...又有記者v_v 又有差人...'
9點先返到屋企...'=口='
|
|
|
2008 年 12 月 5 日 星期五  |
| 只想說謝謝你..` |
分類: 未分類 |
今日好彩記得起身.不過都6點9先起身-0-
天凍了個人都懶\__/
之後打比豬潤一齊返學,,,,返到去冇帶校嬲
行左去個條隊到-__-'又要記名`
早會..講左一陣就比我地上去拉...
上到去即刻做功課先-V-'唔想成日欠功課..
中文..miss冇上星期咁嬲 其實佢都冇咩野ja
點解大家都唔多like佢咁既..'
英文.派short writing..話我最有imagination \__/'
佢話作 Dream job''而家就話想做superman@_@
小息.`打波 打左陣去買西多食..
點知都比肥超同高佬 分左一半....']
TF x2 呢堂幾好既..d野都明-.-''
上左一堂之後就睇片拉@_@ 睇整車...不過德文'
so.冇字幕 又冇得聽英文-.-'
小息..行泥行去咁拉....]'
中文`對工作紙同豬ka!傾計''不過都有聽書咁
唔聽既話陣間miss又發老脾-3-''
英文..講圖書 本書佢地都係到做自己野.
但係一聽到miss話有糖食就係咁答- -''
Orz..天真 ' 落堂果時剩返幾粒比m!ss\__/
食飯拉~~''
同佢地捉棋未書過v_v'
之後又落左去打波 唔好玩既..-__-''
Maths x 2{[好眼訓呀]]
飯氣功心,,,'但係叭既機會都冇..
學小左野既話..陣間小測唔識就唔知點算好
週會..''一落到去就聽到miss尹罵人...
睇人跳舞 不過好悶-.-'
放學拉..'做壁佈要做埋先走得''
做做下個到印唔到...搞到要去msis黃到'
去到係到玩飛標=口='點知飛到唔見曬.'
上返去..得返我一個係到做..
其他一係去左食野一係打波-____'']
做完之後..去左富寧搵佢地'打左陣之後走人-v-'
去到地鐵站果時..撞到古毛同江竇@_@ 哈`]
返到屋企7點2-口- 超快v_v
聽日去觀塘賣旗呀''睇下撞唔撞到我拉=]
從來未吻你 卻已學懂去被忘記v3v
|
|
|
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| .;[憑什麼可以愛上所愛..`` |
分類: 未分類 |
綿羊''
送首歌比你聽拉...'
恭祝你 福壽與天齊 慶賀你生辰快樂
年年都有今日 歲歲都有今朝
恭喜你 恭喜你=`D
這個是綿羊特別篇v_v |
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 47 | »
|