''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


聖誕節快樂;] 分類: 未分類

MerrY ChristMas!!

 唔好意思呀;] 遲左講TIM'

大家聖誕節去左邊到玩呀....

玩又唔搵埋我^0^ 好悶呀係屋企-333-

一係做功課..打波>做功課>打機>食飯

打得真係唔係好長-333-

 

發表時間:2008-12-27 12:46 AM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 12 月 17 日  星期三   晴天


超好笑..笑死你/333\ 分類: 未分類

今日家政考試...整芝士粟米釀雞翼'!!

就係去骨都去左我半粒鐘 之後時間剩返幾個字-V-'

雞翼又要釀野入去..又要焗 不過出泥應該好好味掛

整整下果時陳SIR泥左w0 2個cky都係到;]

夠鐘....Orz仲未整得曬'不過都熟拉..係唔夠(黑) ja.''

陳sir 食左我個果先..食曬成隻v_v 食指大動.....

不過得6隻-v-切開都係得12隻''

下次應該整多小小..不過中4冇家政=口='

下學期miss要生仔拉又' 冇得上-_____-V

放學果時`

師生踢波..' 關仔都陳SIR都有w0' 超勁'

最後好次7比6呀學生w!n呀何好次;] 

超勁呀-____-V 吐冰個隻人;]

 

發表時間:2008-12-17 08:45 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


難忘的一天\__/ 分類: 未分類

難忘的一天\__/

唔打拉....好眼訓@_@聽日先打過拉...

(仲知今日好黑仔拉-口-')

放學果時地鐵電力系統壞左..搞到要係車入面坐左半爐鐘.

之後撞到仲仔 同藍;]

入面又熱..我又肚餓-.-又眼訓..

之後等左9個字到先有人開門比我地出去..''出到去

勁多人...又有記者v_v 又有差人...'

9點先返到屋企...'=口='

 

發表時間:2008-12-08 10:31 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 12 月 5 日  星期五   晴天


只想說謝謝你..` 分類: 未分類

今日好彩記得起身.不過都6點9先起身-0-

天凍了個人都懶\__/

之後打比豬潤一齊返學,,,,返到去冇帶校嬲

行左去個條隊到-__-'又要記名`

早會..講左一陣就比我地上去拉...

上到去即刻做功課先-V-'唔想成日欠功課..

中文..miss冇上星期咁嬲 其實佢都冇咩野ja

點解大家都唔多like佢咁既..'

英文.派short writing..話我最有imagination \__/'

佢話作 Dream job''而家就話想做superman@_@

小息.`打波 打左陣去買西多食..

點知都比肥超同高佬 分左一半....']

TF x2 呢堂幾好既..d野都明-.-''

上左一堂之後就睇片拉@_@ 睇整車...不過德文'

so.冇字幕 又冇得聽英文-.-'

小息..行泥行去咁拉....]'

中文`對工作紙同豬ka!傾計''不過都有聽書咁

唔聽既話陣間miss又發老脾-3-''

英文..講圖書 本書佢地都係到做自己野.

但係一聽到miss話有糖食就係咁答- -''

Orz..天真 ' 落堂果時剩返幾粒比m!ss\__/

食飯拉~~''

同佢地捉棋未書過v_v' 

之後又落左去打波 唔好玩既..-__-''

Maths  x 2{[好眼訓呀]]

飯氣功心,,,'但係叭既機會都冇..

學小左野既話..陣間小測唔識就唔知點算好

週會..''一落到去就聽到miss尹罵人...

睇人跳舞 不過好悶-.-'

放學拉..'做壁佈要做埋先走得''

做做下個到印唔到...搞到要去msis黃到'

去到係到玩飛標=口='點知飛到唔見曬.'

上返去..得返我一個係到做..

其他一係去左食野一係打波-____'']

做完之後..去左富寧搵佢地'打左陣之後走人-v-'

去到地鐵站果時..撞到古毛同江竇@_@ 哈`]

返到屋企7點2-口- 超快v_v

聽日去觀塘賣旗呀''睇下撞唔撞到我拉=]

 

從來未吻你 卻已學懂去被忘記v3v

 

 

 

發表時間:2008-12-06 12:00 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


.;[憑什麼可以愛上所愛..`` 分類: 未分類

綿羊''

送首歌比你聽拉...'

恭祝你 福壽與天齊 慶賀你生辰快樂
年年都有今日 歲歲都有今朝
恭喜你 恭喜你=`D

這個是綿羊特別篇v_v

發表時間:2008-12-02 09:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]