''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


我金日 打返日記 啦! 愉快 分類: 未分類

金日 返左學校 練波~

返到去見到 個塊玻璃 碎左?..好潮!!

呀sir泥左 佢睇到..得咁少人 ....

叫我地 跑圈~

打3打3@@ 仲教左 我地點打~呀sir真係呀sir 打波真係勁過人!!

返到屋企~我煮左野食啦~

去到now
開左msn...cc 同我講左d 令到我她唔開心的事....

唉.....好唔開心呀

你唔愛我..但係你唔可以阻我去愛你!!

發表時間:2007-03-10 11:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


金日..... 不安 分類: 未分類

我去左 身體檢查呀!

一入到去..d人好恐怖..

有個doctor ..好恐怖...刀係唔講啦..講左你地唔洗訓~~~~~~~~~~~~

 

發表時間:2007-02-23 11:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


我等左4個鐘..... 開心 分類: 未分類

 

 

真係天意弄人.我想等佢on..等呀 等呀  等呀..等左好久了

.

 

 

 

 

金日我d表姐,表弟泥左我屋企搞到我想同d fd傾心事到唔得

真係求命,去到六點到..我要去呀嫲果個生日會>3<

哈哈...我想同佢傾msn呀! 你又唔想msn  呢獲真係天意弄人呀!!

佢 on左 我唔係到..又冇得同佢傾msn啦... 我係到 佢又唔上msn=-=

唉..天日希望唔會係咁啦 88

我訓啦!!

發表時間:2007-02-23 12:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


好好玩呀~~ 開心 分類: 未分類

係金日,我冇出過街~好悶.....

9點鐘到..我訓完lo 我落左街買野食~

返到屋企 我開左 msn 點知 等左一陣.刀係冇人..

我去左打波啦....打到點幾..返左屋企..個msn 有人啦@@

我傾左 一陣..我又想食野.....我煮左D 野食@@

3點鐘...多左好多人上MSN啦!!

做閃 字果時...金日做左好多果閃字呀a_a

玩電腦 玩到now..金日 好悶呀a_a

發表時間:2007-02-21 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


第一次,係哩到打日記,. 開心 分類: 未分類

今日,,10點鐘起左身>3<11:00去左荷里活
飲茶@@好鬼死多人....等左成粒鐘...哈哈..有野食啦!!!正!!
飲到1點左右...返左屋企...
跟著...我去左打波.. 一打就打到3點幾....
沖左涼..我食野啦...比我搵到曲奇..我一口氣食左5塊 a_a
一路食野..一路飲  star北 d 咖啡 一路玩msn!!正!!
去到5點鐘到 出門口 去睇 溫拿演唱會啦...
10點..走人...佢個show6:30-10:00a_a
佢d 歌 有d 刀幾正家!! <<陪著他>><<33轉>>刀好正呀!!
呢一次係我 第一次睇溫拿 刀唔錯呀!!

返到屋企 我就打blog啦...

我個msn:[email protected]

 

發表時間:2007-02-20 10:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]