''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


悶丫..... 分類: 未分類

悶丫///

放學...

打波...好玩....

搭mtr...

完了吧=]

發表時間:2007-05-29 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天


下雨天...XDD 分類: 未分類

下雨天 ﹏總掛念從前 球場上那可愛片段 =]

嘩,,,

琴晚,,4點幾

爆大雨..搞到我訓唔到真係攞命=3=”

D雷 勁大聲XDD...…

一起身 又係落雨...

好鬼死憎落雨!!

悶爆的一天..

天日返學啦 汁左野未呀?

同家講呀 我咩功課 都未做呀..

WE KA  KA..

唔打咁多啦∼

我要做功課呢∼∼

 

發表時間:2007-05-27 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天


今日 分類: 未分類

好熱...

真係好熱....

只有球場 只可以 令我樂!! 

打波真係好玩!!!

金日睇左 一 碌 蔗  好鬼死好笑.

為何? 我會 愛上打籃球??

要講..就係我小學 4年級開始講..

因為係果時 我好...

D人成日刀叫我矮仔灝!

啦..唔好係面前提呢個字..

有一日..

牙SIR 同我講

有個籃球訓練 你去唔去?

就係呢一個牙SIR 令我接觸籃球!

上到泥 中一 

打籃球是我一日中唔可以唔做的!!

大家 有冇睇 電視呢?? 

>>殘酷一叮

 勁好笑BO..

笑鬼死我啦...

果果 小 妹妹

真係攞命...笑死我啦....XDD

P.S 牙彤   牙嬋 思C 你地唔好唔開心啦!!!!!

  

 

發表時間:2007-05-26 11:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


熱到爆標的一天....... 分類: 未分類

咯…咯…咯=]

一大清早..起左身..

開左個電視睇.... #香港早斗#

放假的第2天.. 刀幾好玩..

昨天 買了鞋/// 正爆 好令 *牙*

跟著 去左 荷理活 行

行下行下 比我見到 小學D同學a_a

佢地 簡直..樣衰... 係到扮曬型咁..

點知我行過去..佢地 睇著我//

我聽到 話佢勁型呀^^

跟著 有人講 李銘灝

我話 hi 咁多人呀 去 拜山呀??

佢地又話 係呀 88

咁就返屋企了..

返到屋企樓下..

果果管理員 問  送外賣呀?幾多樓呀?

果陣 我火到泥

跟著 我就話我著係到家bo ..

佢就冇問我了..

金日 打返blog呀 搞果果blog 泥∼

 

 

發表時間:2007-05-25 10:33 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


2007-05-09 分類: 未分類

金日 

悶爆 =]

發表時間:2007-05-09 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]