| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
| 金日.... |
分類: 未分類 |
比 呀 miss 楊 知道 我抄功課=-= 哈哈... ..第一次... 訓左 黃 ....
唔知打咩好...
p.s 單車 你 同 古 做咩樹...
唉..你地做咩樹 呀 好好地~
|
|
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
| 金日..... |
分類: 未分類 |
金日 黃社有我地呢d 啦啦隊! 真係 點!!
啦啦隊 刀唔係 唔好玩 我地真係好有氣勢!!! we are yellow!! we are yellow!!
真係好有氣勢!!!!
到我地 啦啦隊 比賽 果時 仲勁!! 放花炮 放完之後 ‘又要 汁返-0-”
放果時.....
鄧x傑係咁迫埋黎<<大家刀知佢係邊個啦>> 搞到cc 企左係度....
放左學..返到屋企 點知 訓鬼左.. 訓到 8點幾...
冇人叫我出泥食飯...
|
|
|
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
| 2007-03-29 |
分類: 未分類 |
今日 ...
去左 運動會
正爆!! 比我坐左係cc 格泥~ 開心 丫
跟著 幾個 幾個 咁走左 因為 要去比賽了
出去食飯lo
同 小馬 lamking 肥河佢地 出左去食飯~~
食左 2個字 走人 行下 行下 鬼死咁熱 買左 支 野飲
2點幾 到我比賽 lo 點知..勁多個肥佬 ...
因為咁..我入唔到頭3名..唉..只可以得第4名...唉..
希望天日 果一個-比賽 會 有牌啦!!
P.S 天日一定要有牌呀 丫!!
|
|
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
| TODAY~ |
分類: 未分類 |
今日
上第一堂 果時
冇得去 cp ..真係 搞錯!!!
第二堂 上文書
又要去 cp室..點知又冇得去!!
去左 圖書館 睇書 悶死我丫
跟著 開電話 聽歌 ~~正
放學果時 要去啦啦隊 唉...
放學 果時 見 到 抄車... |
|
|
2007 年 3 月 26 日 星期一  |
today~~o\/o  |
分類: 未分類 |
返到去...
金日 下雨天,,,冇得打波…
小息既時候 我出左 出左走廊玩 比我搵到 <蚊水侯> 真係好好玩
點知…比呀sir 見到 就問我..你扮 馬餾 呀! 唔好玩啦!!
上 missso 堂果時...悶到...唉...
到左 體育堂 啦! 點知 要係 禮堂上-0- 冇得打籃球!
4點3 果時 要去 啦啦隊=-= 蘇恩樂問 你要啦啦隊呀 佢叫我咪去.. 咁我就去左搵miss so 去到 見到 肥河 佢地 比miss so 訓∼
放學lo 我同豬潤 曾超 去搭 mtr 果時見到何cc 同 牙彤
一路行 一路行 去到 mtr 果到
曾超 問我 有冇睇 一網打盡 我就講:有
跟著 我 地就係咁講 其他 d名出泥 比我講左一野隊爆@@
點知 呀sir 係我後面
好彩 我唔係咁大聲...
|
|
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »
|