''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


金日.... 分類: 未分類

比 呀 miss 楊 知道 我抄功課=-= 哈哈... ..第一次... 訓左 黃 ....

 唔知打咩好...

p.s 單車 你 同 古 做咩樹...

 唉..你地做咩樹 呀 好好地~

發表時間:2007-04-02 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


金日..... 分類: 未分類

日 黃社有我地呢d 啦啦隊! 真係 點!!

啦啦隊 刀唔係 唔好玩 我地真係好有氣勢!!! we are yellow!! we are yellow!!

真係好有氣勢!!!!

到我地 啦啦隊 比賽 果時 仲勁!! 放花炮 放完之後 ‘又要 汁返-0-”

放果時.....

鄧x傑係咁迫埋黎<<大家刀知佢係邊個啦>> 搞到cc 企左係度....


放左學..返到屋企 點知 訓鬼左.. 訓到 8點幾...

冇人叫我出泥食飯...

 

 

 

發表時間:2007-03-30 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


2007-03-29 分類: 未分類

今日 ...

去左 運動會

正爆!! 比我坐左係cc 格泥~ 開心 丫

跟著 幾個 幾個 咁走左 因為 要去比賽了

出去食飯lo

同 小馬 lamking 肥河佢地 出左去食飯~~

食左 2個字 走人 行下 行下 鬼死咁熱 買左 支 野飲

2點幾 到我比賽 lo 點知..勁多個肥佬 ...

因為咁..我入唔到頭3名..唉..只可以得第4名...唉..

希望天日 果一個-比賽 會 有牌啦!!

P.S 天日一定要有牌呀 丫!!

 


 

發表時間:2007-03-29 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


TODAY~ 分類: 未分類

今日

上第一堂 果時
冇得去 cp ..真係 搞錯!!!

第二堂  上文書

又要去 cp室..點知又冇得去!!

去左 圖書館 睇書 悶死我丫

跟著 開電話 聽歌 ~~正

放學果時 要去啦啦隊 唉...

放學 果時 見 到 抄車...

發表時間:2007-03-27 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


today~~o\/o 感動 分類: 未分類

 

返到去...

 金日 下雨天,,,冇得打波

小息既時候 我出左 出左走廊玩  比我搵到 <蚊水侯>  真係好好玩

點知比呀sir 見到 就問我..你扮 馬餾 ! 唔好玩啦!!

missso 堂果時...悶到...唉...

到左 體育堂 啦! 點知 要係 禮堂上-0- 冇得打籃球!

4點3 果時 要去 啦啦隊=-= 蘇恩樂問 你要啦啦隊呀 佢叫我咪去.. 咁我就去左搵miss so 去到 見到 肥河 佢地 比miss so 訓∼ 

放學lo 我同豬潤 曾超 去搭 mtr 果時見到何cc 同 牙彤 

一路行 一路行 去到 mtr 果到

 

曾超 問我 有冇睇 一網打盡 我就講:有 

跟著 我 地就係咁講 其他 d名出泥 比我講左一野隊爆@@

點知 呀sir 係我後面 

好彩 我唔係咁大聲...

 

 

發表時間:2007-03-26 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]