今日終於都哭了出來了!今日上數學堂,比Miss王收左我部釘書機,原因係個死人招係咁囉我部釘書機黎玩,所以就搞到比人收左!!好啦!!部計數機又係比個破壞王(招)畫花哂,張數學工作紙又係比佢畫花哂,搞到我要攞過張∼∼到左數學堂完左!!我問Miss可唔可以攞番部釘書機,Miss話唔可以。好啦,聽左Miss講左呢句都已經好唔開心,但係果個死人破壞王又係到整我,之後我就喊左出黎,仲一把火係咁鬧佢,又啤住佢。當時我真係好嬲,嬲到真係好想一刀劈死佢,不過,都好彩有人安慰我。ThxThx~~好啦!!唔打啦!!