今日,我諗係所有人都好開心既日子[聖誕節]。到左十一點半,啊媽個朋友打電話黎,問我地去唔去BBQ,之後我啊媽就答應左話去。so happy~之後,我啊媽話幾點去,之後啊媽個fd就話十二點。好野!終於都到左十二點啦∼∼之後,就係屋企樓下等,齊人之後,啊媽就同果位姨姨就去左買燒烤用既野,然之後我地就係姨姨部車到等,等佢地買完野先出發。到左十二點半。佢地買完野啦∼∼so good~so good~我地今次去既燒烤場就係鄰近大埔大尾督果邊既新娘潭,果到附近係個水塘,個水塘又大又靚,仲影左好多相添,遲D先 post 係相簿到。其實果到都好岩一對情侶去架,果到真係又大又靚架!!55...我地玩到5點就走啦!!好啦∼咁多啦!係咁啦∼∼
|