| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2008 年 1 月 4 日 星期五
♥原來`我輸不起  |
| |
|
今日好早俾牙ma嘈醒左;' 哎咧-]佢叫我陪佢買野:'
咁早買屎咩' 超!! 陪佢去左買過年既野']
哇哇哇哇哇哇...... 佢買左好多糖'
嘻嘻'; 買完就去左食野.... 食完就番屋企' 無奈咧';
唉!! 吾知打乜好- 吾打喇;' b!b!
- 生日倒數' 20日 ♥`
|
♥ 出爐T!me:2008-02-04 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2008 年 1 月 2 日 星期三
♥你當我什麼 ;;;;;;`?!  |
| |
|
聽日就要番學喇- 吾想喔'! 屎忽- 吾要番學 -3-'
死喇'; 功課都未做- 點算也- 媽的喔 * 天牙 - ><
討厭學校 ......討厭 {咩咩咩咩咩咩咩咩咩}- 我超憎你' 心照喇你'
你得閒冇野做喔'! 正1仆街黎架 - 超超超超超超超'
今日陪左牙媽去食野- 乖吾乖尼?? {我都知我乖架喇'} 呵呵'
食完野- 行左陣街 ' 超攰的說喔'!! 下次都系吾陪牙媽去行街喇';
豬永喔'!!你也你' 整親隻手小心d也- 知吾知也'
琴日真系俾你嚇死喔'!! 超擔心你喔' 傻佬 ' 唉也也 '
記住要休息多d- 知嗎'* 你系咪想食果個甜酸排骨既 ??
我牙媽識煮喔' * /\/\' 我學緊架喇' 嘻嘻嘻 -
不過都好似0k'難煮的 - 吾知我煮得成吾成功尼- 成功先煮俾你食 '
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
依排凍左喔'!! 各位記住著多d 3 也'; 小心凍親' 吾好做病豬喔
|
♥ 出爐T!me:2008-01-02 06:55 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 95 | »
|