| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 12 月 27 日 星期四
固執:] ♥♥♥♥♥♥  |
| |
|
以前- 系我吾開心果時- 系我身邊'! 總會有個傻佬安慰我''!
尼個傻佬- 佢真系個笨蛋* 傻傻的- 很可愛
旦系而家佢吾會再出現系小文身邊- 我失去了他 '
就算我再多的吾開心; 他也不會去安慰我- 他說他會消失'
我不要你消失' 你會知嘛 !!!? 你的離開- 會令我很傷心 "
你己忘記了我'! ' 你現在很開心吧' ??
冇心情- 吾打喇'
♥♥♥♥ THE END ♥♥♥♥
|
♥ 出爐T!me:2007-12-27 12:52 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 12 月 26 日 星期三
- - 我 到底 錯了甚 麼?  |
| |
|
今日12點幾俾符b嘈醒左 -] 傻了嘛的--* 超'
屎忽喔'! 原來今日約左符b出街' 媽 forget'
唉- 小文又遲到了* 吾好意思也- /\/\' 下次吾會的'
行到咁上下- 打俾牙枬佢地- 問佢地系邊 - 我地去搵佢地'
唉也也'; 佢地系元朗睇果個- {黑澀會}'
他媽媽的說- 多人到乜咁- 跟住又見到牙魚 - 哇卡卡 *
牙魚佢手上- 有好大大大大大大大隻屎迪仔喔 !!!
超可愛也- 屎忽'; {魚}' 要好好珍惜牙迪也'; 知嘛 -??
睇完 {黑澀會}' 之後- 同小彤'; 符B走左佬'
諗住搵kaiman同牙枬的- 媽媽喔 - 佢地系 {白鳥塔}到
小姐- 你們有問題的嘛 -?? 點知 - .............. {吾講}"
跟住去左千色- 影貼紙相' - 超好笑囉'; -0-'
6點幾- 小彤走了 '; 符B也走了- 得番我- kaiman- 牙枬'
- 7點幾- kaiman走了 -
咁咪同牙枬去左屯門行街囉- 又去左影貼紙相'
- 9點幾- 走佬'; -3-'
今日真系好開心喔'!!! 多謝你地也- {子妹}♥♥♥♥
旦系- 聽日- 我又會變番- 吾開心的我了 -0-
|
♥ 出爐T!me:2007-12-26 11:18 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 95 | »
|