| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 12 月 5 日 星期三
回頭望你♥♥♥` ;!*只會令我更加想你  |
| |
|
今日約左符b同番學'
- 吾好意思也符b'
小文成日遲到' -0-'
- 番到學校' 超黑仔也'
撞到隻腳-超痛的説-)*
♠Hum 牙奶良系到食榶'
嘻嘻 -v-'
♠ENg MIss曾又發癲喇'
哎也也' 我超你媽媽'
♠w0r 同牙蚊傾計' -3-'
咁又一堂'; 呵'
♠recess 同牙鈴' 牙魚 小雨 系到玩'
小雨'; 你超衰也'
♠LED 符月瑩'有D事要整'
所以MIss曾代堂'
♠Mat 好攰'* 訓左教 '
屎忽明'; 你再講' 我打死你
♠lUncH 又系咁' 冇乜野發生喔'!
- 超無聊'
♠SCI 又訓左教 ' 對科學冇興趣也
{湛紀賢} 超超超憎你'
♠CHI 超悶'; 成堂發呆 ';
小彤-0-' 你死定了'
♠MAT 好乖咁上堂' 難得'
小雨也0了咀 ';*
♠放學 要參加果個乜乜乜電影欣賞'
出左去荃灣' 超好玩喔'!
不過果套戲超悶' 訓左'
牙魚' 真的好看嘛 ?!
小文不覺'
番到元朗8點到'
永永永永永' 你依排+嘛也 ';咁遲先0n'
你自已也要小心身體也'
知嘛'? 傻佬-)'* xp'
|
♥ 出爐T!me:2007-12-05 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 12 月 4 日 星期二
♥♥-{*! 無需為了我的事而內疚 *  |
| |
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
t0' 永 '
你不是說過不會再阻止我的嘛 -?
點解 ' 點解 你而家又 -- -0-'
傻瓜傻瓜' 你在小文心目中'
你系1個' 很可愛' 好識去關心人'
對人好好既1個'男仔'
同你1齊的結果會不好 ' -?
小文不覺得喔 '! 大傻佬'
不要這樣想自已吧 '! 好嘛'
令到女仔流淚- 就代表不好人 -?'
- 是誰說的' 如果
令到女仔流淚- 就代表不好人的話'
咁我諗香港沒有好男仔了 '!
哎也也'* 有時我真系俾你激死'
你知嘛' 你真系好似個{大細路}也'
大細路!`♥♥♥ 是你了!`xD
我真系好想俾你知道1樣野'
{在你身邊' 1直也有個人支持你"
陪住你的}' 你明白嘛'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
t0' KaiMaN'
還記得今日小文跟你說過什麼嘛'
傻妹' 記住要加油也'
小文支持你的喔'!
好子妹'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
♥ 出爐T!me:2007-12-04 06:51 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 95 | »
|