| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 12 月 3 日 星期一
♥ 擁有喜歡的事- 讓人變堅強!`,;  |
| |
|
今日吾系幾想打日記也'
吾好意思呀'!
- 永' 你也你 '
吾好成日吾食野也'
知嘛-!' 傻佬'
如果冇人煮俾你食'
你咪自已去煮囉 -0-'
吾好咁懶喇' 呵呵' 懶人'
小文呷你隻屎迪b醋也'
點解你對佢咁好喎 '?'
真不明白喔 '!
- 呵呵 -)* >w< '
系喎' 系喎 - 小文仲爭你餐飯'
不過' 我{主}飯好難食的'
我驚食死你也 ' -0-'
嘻嘻嘻嘻 x10o
- 你吾可以死的'
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
不打也 '
|
♥ 出爐T!me:2007-12-03 09:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 12 月 2 日 星期日
♥♥ 最終受傷的都是自己 `*!,  |
| |
|
隨心所欲的你. 從沒理會在身旁的我`
心已傷得不成樣子!!`
要走的始終要走. 怎樣也挽留不了`
心碎又如何 -?!
我還是心軟的再愛你!!
你喜歡如何就如何吧`我不再理會你的事.
我曾問自己為何要愛上你.
但卻沒有答案!!`
我真的很希望有個人能給我倚靠!!
- 我真的很辛苦很辛苦.
很想大哭一場`
不捨得掉棄對你的愛.
愛過了. 明白愛1個人真的可以付出1切!!`
放手. 我想`暫時不會.
因我真的放不下!!`
明白自己1旦愛上了. 就不能自拔
- 自欺欺人的事. 我不會再做`
就當我失敗, 不懂得如何去愛吧!
也許. 我心裡的疤痕就是我與你的緣份吧`♥♥.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- 琴日2點幾到' 小申打黎'
話去玩喎' -0-' }
咁咪去囉 '! 點知 '*
唉-)' 佢帶左成班人出黎'
全部我都吾識的'*
不過他們傻傻的-很可愛
好多謝牙樂 *
- 多謝你個傻佬
|
♥ 出爐T!me:2007-12-02 04:15 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 95 | »
|