| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2008 年 1 月 26 日 星期六
屎忽們♥♥ 2008-01-26  |
| |
|
今日吾多打d乜咧'正系P0ST相的'

{小傑' } 大大大大大大大大大大傻瓜1個'

{fish ball' } 正屎忽' 呵呵'

{峰} 你已被出賣了'; 問你死未' ??

[豬'] 我說過我會P0ST的'

[f!sh ball]' 又是你咧' 超超超超超'

[城]' xxxxxxxxxxxxxxx 嘻嘻嘻
- THE END - ♥♥
|
♥ 出爐T!me:2008-01-26 07:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2008 年 1 月 25 日 星期五
♣`不擔心跌倒:: 但淚水不願給你看到!!\♥♥  |
| |
|
今日超凍咧'!! 吾系咁想番校喔':旦系一早就俾穎嘈醒 唉-]'
牙大大大大大大大大大姐* 我要訓架' 理下我好嗎 ??'-____-'
超咧 算吧'!! 到左7點半到' 就打俾符b' 同佢番學'
吾記得左今日有家政堂咧' 忽忽個忽忽忽喔'!! [要番去set枱]'
我冇set到咧;' 點算?" 嘻' 好彩有人幫我set左'; 吾該你咧好心人;
今日家政煮果個乜乜乜乜叉叉叉' 0k難煮' 不過好好玩'
不過我就 [.................]' 高妹' s0r咧' 個餸俾我煮到咁難食'
吾好意思喔'!! 我也說過我不是家政科的料子' 唉 ' 心情沒了'
math;派卷也又-! 吾洗講我喇;' 我又肥佬左哇哇* 媽子' 我對你吾住
放學要去果個乜乜乜安靜區 {牙鈴♥ f!sh♥ 布丁♥ tracy♥ 牙k♥ 秋bee♥}'
都有去咧'; 安靜區 ...... 什麼什麼{安靜}' 遲到就要留1個鍾' 乜道理黎'?
留到我地3點幾' 冇野喔你' 忽忽腰 \/\/' 你當我什麼咧' ??
放學同左tracy走' 好大風'! 隻手冰晒' ................................
打到尼到'
想要你回到 我的世界
|
♥ 出爐T!me:2008-01-25 07:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 95 | »
|