| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2008 年 2 月 22 日 星期五
- `我再卑微♥都想每日陪妳(:`  |
| |
|
哇咧*! 今日天氣真好喔v3v` 傻了 xd`
今日7點幾就醒左喇 !; 1早起身- 冇野做;
咁我咪嘈醒埋細佬囉'!
細佬- 對對對.. 我就是變態的; 怎樣 !
點知佢又訓番喎';!
什麼態度'! 我是你家姐喔'你咁對我 .\/.
我烏尼媽叉你的喔....
跟住咪無無聊聊咁系到睇番之前d日記!
媽的! 我小學果時點解會咁的.. 低B極了'
小文牙小文;! 你幾時先大個女架' 唉唉唉!
好喇' 我要大個女同變得聰明喔 ..
吾再系笨笨笨. 呵呵呵呵 .
琴日補習果時超搞野;
[alanyu1986] 哇呵呵'牙s!r. 你好{魚}咧'!
笑死我同提子 xd`
跟住同提子玩玩下爆左句粗
咁岩俾牙s!r聽到'屎忽囉'!! 正1臭提子...
要解釋點解要講粗口`
我咪話咩冇第2d詞語可以代替..所以就講左粗口*
咁都過左關-]` 好好笑`
提子佢低B到蝦個小妹妹' 冇得救架你'
跟住牙吾知邊個同我講話咩佢個fd[xx]'
什麼` 你同我講有用嘛!!?
我大個你吾1定會知點做的’咁你要問的話`
問我太太太太太太太太太太太太嫲吧' xd`
我幫吾到你` 真系好吾好意思`*
今日打到尼到' 系咁喇 b!b! ♥♥
-{某某人}我忍夠你喇下 !! 討厭`
你真系1個跟風的8婆 .\/.'8婆8婆 ..
我話緊邊個- 心照喇你' 黑人憎'
|
♥ 出爐T!me:2008-02-22 05:56 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2008 年 2 月 21 日 星期四
我的心只為你一個人跳動心痛 ♥  |
| |
|
今日系第2日既陸運會喔'!! 媽忽的說 -]
1早小語打黎俾我話1齊番學..
點知...佢吾識路喔.. 我等左佢好耐哇'!
好彩有小寶寶陪我sd sms -] 嘻嘻 ./\/\
番到運動場差吾多遲到咧!'
點知去到去俾湛9扣我同牙魚分 冇野嘛你??
著短褲都要扣 ... 你媽媽個肺咩'! 嘈嘈嘈
我理得你牙! ah車. 同牙魚系到玩 . 超搞野'
跟住牙魚扲左隻小小小小屎迪b出黎 .
哇哇哇哇!! 超可愛喔!! 愛死佢了 -]'
同牙魚系到傾計;' 笑死我了!! 屎忽 ♥♥
果個死肥佬!! 咁都訓得到' 你真勁喔 .
呵呵 ** 傾傾下' 牙吾知邊個走過黎問我野'
仲扲埋我個章.. 算!!! 我毫俾你' 見你細過我'
下次吾好喇' 小妹妹.. 知道嘛 ??! v3v*
同魚傾左好好好耐計.. 牙迪好搞笑喔.
笑到我死死下咁!! 死8公 .\/.
到左5點幾'; 放學 -] 點知社長吾俾走'
什麼什麼!! 什麼事咧'!! 點知[.........]'
好好好好好好攰喔我今日 !!
吾打喇' b!b!
ps` 小寶寶見宇後開電話' 跟住sms我'
知嘛'!? 吾照做的話你就是
- 壞寶寶♥♥♥♥♥♥
|
♥ 出爐T!me:2008-02-21 06:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 95 | »
|