| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2008 年 2 月 17 日 星期日
♥你的心何時才能忘記她,`我又何時才能勝過她.'♥  |
| |
|
今日吾想打日記'; 正系想講d野-]
3男琴日add左我既所有人 .....*
吾該你地吾好再煩我- 好嘛 ??
如果你地睇左我尼篇日記的話!!!!
吾該你地del左我msn佢 v3v*
仲有我同你地吾系好熟架'
吾該你地叫番我小文得喇-] ..
果d文文..baby ] 吾該你地收番晒佢
果個什麼牙max ... 你認錯人了 v0v*
我系邱x文'; 吾系什麼郭x茵' ';
彈開吧你' 要收皮行遠d咧' 阻住晒!
認錯人仲要串番我轉頭' 冇野嘛?
討厭 我叉叉叉叉叉叉你'
都吾知你老母點教你架 xp;
屌 凸.\/.凸 .. 吾打喇'
|
♥ 出爐T!me:2008-02-17 02:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2008 年 2 月 16 日 星期六
♥我認輸 -]'  |
| |
|
♥我認輸 !!放過我喇- 吾該 '
我真系好辛苦也'..
la!b' 我真系冇眼睇你'
你鍾意點就點吧'!!
v3v*你的事我不再理'!]
也不再過問 ... 你諗清楚吧.
不要1錯再錯咧!!:
我吾會再迫你去選擇 -]' .
我想講- 見到自己子妹變成咁';
{心}' 1定吾會好受的'
最近發生的事真的夠多了'!!
可以停止嘛 ?"! 我很辛苦
也很累了'; 該休息下吧';!
今次la!b'; 你令我好失望'
為了你的事我已經好煩惱的了 .....
我真的吾知可以點幫你牙 ';!
你到底明吾明白架下!!! xwx'
唉'!!! 算了吧' 吾打喇'
沒心情覆你們的c0mment';
對吾住 -]'
注* 吾洗擔心我 [我沒事]'
嘻 /\/\'
|
♥ 出爐T!me:2008-02-16 06:46 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 95 | »
|