| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2008 年 2 月 15 日 星期五
♥ {酒}' v3v*  |
| |
|
琴日系情人節喔'!! 大家過得開心嘛 !? 情人節快l0k'
唉咧-]' 琴日4點幾出左去搵牙魚同布丁' v3v*
佢地問我會去邊- 我吾識答佢地咧' !! 咁咪同佢地行下囉'
跟住la!b call黎' 咁我咪去搵佢囉' 嘻-] 鈴' 嘉嘉' 小佩乜在
咁牙鈴就幫我打俾牙傑' 點之 {...........}' 什麼事' 很無奈 '
也哭了吧'! 為了不讓他們見到- 我低下頭' 旦為何偏偏給你們看到'
對吾住' 令你們擔心 ......* 跟住吾知邊個話要去飲酒' 咁咪去囉'!
多謝牙鈴系我身邊陪我'安慰我' 同牙鈴傾左好多野 -]'
也開始有小小醉吧'!! 不停地嘔 ...* 休息左1陣' 好了點點'
嘉嘉就好似傻左咁' {嘉嘉-] 你知道自己做左d乜嘛 !?} 低b吧
點之個個都系咁周圍走-[ 得番我同鈴'; 對住牙鈴- 我沒可能呃到佢;
我什麼話也沒說' 只在哭 - xwx' 屎忽咧' 我的眼- 腫得很 [媽媽喔']
1點幾到'; 秋怡黎左- 什麼事?! 點解la!b [...........]' 唉咧'
la!b佢系咁咩咩'; 咁我地咪追番佢咧!! la!b 去參加長跑吧 ' 你真勁'
點知秋怡打黎' 話咩' 如果秋怡再吾番屋企就報警; 很兇咧''*
秋怡- 你都得架喇'; 你牙媽咁' 你都吾番去' 你真系屎忽黎架' v3v*
咁我同牙魚佢地系咁呃小賢d朱朱力'; 多謝晒喎 -]' 奸奸奸奸奸奸!!
2點幾'; 我同牙鈴走左'; 我的頭超痛咧' 快爆喔 ' 番到去' 媽問我做眼咁腫乜'
我該說真話嘛 !? 我說了同朋友嗌交所以我哭了' 佢真系信咧'
媽同我1樣- 咁笨笨'!! 媽-!! 你真的好笨笨喔 >3<' 打到尼到
|
♥ 出爐T!me:2008-02-15 02:35 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2008 年 2 月 13 日 星期三
不想後悔`更不想錯過♥  |
| |
|
今日去左小佩屋企整朱古力咧!!' 好好玩喔'!!
嘻嘻呵呵' v3v* 不過;' d朱朱力好似苦左dd'
可能系心情既影響喇'; {苦苦的}' 不錯喔 .....*
咁我一早就約左小蚊出黎買整朱古力既野! 哇哇哇'!
好多人的說 [你媽媽]' 見到小蚊家姐咧'! 嘻嘻呵呵"
佢同佢條仔好sweet喔'! >3<' 情人節快l0k咧 -]'
跟住買完就好快咁去左小佩家嚕 -] 一去到'
屎忽鈴' 你得的了' 用隻玩具老鼠嚇我'; 明知我最驚的'
你忽忽的忽忽咧' __ 嚇得我牙媽都吾認得' {媽'! 你系邊}'
小佩家有貓貓的'; vwv' 怕怕咧'!! 小佩家的貓超兇'
救命喔.............* [laib]她她她' x了' laib小文撐你 !!
旦我也失敗'; 我幫不到你' 對不起 -' 我不要見到你咁
知道嘛 ?"! 沒心情'; 不打咧'!! b!b! *
情人節快l0k
|
♥ 出爐T!me:2008-02-13 08:27 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 95 | »
|