| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 12 月 18 日 星期二
- {♥}在 流星下 許願!  |
| |
|
今日俾人打黎嘈醒左 '* 嘻"
多謝你喔'! {小穎}'; - /\/\'
♥♥小文愛死你也 ♥♥ 開心尼 ?
- 又系同符b番學'; 呵 幫符b改左個花名'
叫叫叫叫叫叫- {[符]'手電梯}
超kawaiii喔'! 哎也也- 愛瓜你吧'!
今日有人問我- 如果個天俾一個願望你
- 你會要乜願望 {幾深的問題}
好了好了'; 我既願望系傑可以開開心心'
- 就只系咁簡單 *
當時- 佢0了咀 - 話 {咁你尼}'
- um.... 我吾知喔 '!
小穎- 小文不是傻傻傻傻傻傻傻婆 *
........ {我是正常的說喔'!} 明嘛?
我想講- 如果個天肯俾多願望我的話-
- 我想牙永佢可以健健康康 -
.. - /\/\
今日上堂果時超辛苦- 勁攰 -0-'
- 跟住d堂又打孖上 哎也'
真系你牙媽喔'! - 討厭星期2 -
放學果時; 俾欣欣佢- 佢'
{咩咩咩喔'!} 衰人
- 不打了'
|
♥ 出爐T!me:2007-12-18 06:20 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 12 月 17 日 星期一
{♥}害怕; 再次 失去了 你!  |
| |
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
•今日好攰喔'! 琴日好夜先訓' -*
•朝早約左符b番學 - 矇下矇下咁'
•呵呵=]' 上堂果時訓左';
•上Math堂同牙魚系到畫書
•番到屋企- 同傻佬傾MsN'
• 就系咁- 吾多打
• 冇心情
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
♥ 出爐T!me:2007-12-17 08:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 95 | »
|