| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 11 月 3 日 星期六
病豬了 ♥♥♥  |
| |
|
小文病了 -333333333-'
好辛苦哇' 琴日早退左'
去左睇醫生' 呠蕉蕉'
話我咩吾知邊條氣管發炎'
仲有發燒' 可能系凍親喇 '
子妹也' 依排涷哇 '
著多仲3仔也' 知道未 ?"
吾好病親哇' 小文會心痛滴'
UT' 仲有2日炸'
大家要{奸巴爹}♥♥♥也
吾好死俾MiSS Fu 同 湛SiR睇'
仲有也' 我UT' 吾知番吾番到學架'
所以我吾知陪吾陪到你地溫書也'
加油也' 你地得架 >w<''
小申' 好多謝你也 '
你系第1個打黎問我有冇事既人"
有少少估吾到' 不過都好多謝你'
死傻仔' 吾洗擔心我也 ' /\/\'
發燒姐' 我撐得住 -333333-'
放心吧"
♥今天 你轉身離開` 我仍然 原地踏步-!*
到低 ||!;你忘記了沒有? *
`-[自問專1 ``為何只換來傷心!*_]
-[♥] *. 誰敢說忘記容易! "™`-)
我真系好希望你既心會
再次為了我而留下'
那怕只是1秒己足夠
|
♥ 出爐T!me:2007-11-03 02:49 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 11 月 1 日 星期四
哎也也 '*  |
| |
|
尼排都冇日記' S0r丫'
琴日超超超開心也'
因為可以同'你'傾MsN'
仲有x2' 你有主動add我哇'
好傻也我' /\/\'' 呠蕉'
夠景'你同佢而家系乜關系也'
我好亂哇' 或者系自己過敏姐'
冇野既 ' 冇野既♥♥♥
今日同符b子1番學'
Sh!t媽滴也' 落雨'
好彩符b有帶傘子'] /\/\'
哎也也' 行行下' 見到黑賓'
黑賓'冇帶[姐] 底死'
點先佢行埋黎' 叫我地[姐]埋佢'
0咀了' 同你好熟也' 屎忽鬼'
番到學校' MiSs Fu cheak 校服'
媽滴' 俾佢扣左16分也 '
7分-頭髮 7分-裙短 2分-耳針
我的分沒了'
要做番個乖乖女'; 吾再俾人扣分
就快測驗喇' 子妹們要加油子也'
小傑' 你也要加大大大大大大油也'
知道嘛' 傻佬子 ♥♥♥
魚b'
開心dd喇' 傻婆
小文吾要見到我滴子妹吾開心
要開心心咁過每1日'
要堅強-堅強也
1齊加油子哇 '
|
♥ 出爐T!me:2007-11-01 06:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 95 | »
|