Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
                                                                                                                                                                
Biiiiii_kai
暱稱: ♥♥ 小文
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-♥ 害怕錯過跟您的每分...
- 張先生<3我愛你`...
我就是喜歡妳 ♥ 怎樣...
♥ 你要離開 我知道很簡...
-♥ 為何要落淚 落�...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
♥`子妹
小文♥`小糖♥`小兒♥`小蚊♥`
小憂♥`小麗♥`小彤♥`小藍♥`
小欣♥`小貓♥`小佩♥`小敏♥`
小利♥`小盈♥`小婷♥`小雨♥`
小情♥`小慈♥`小靜♥`小雅♥`
♣`兄弟
牙樂♣`丫澎♣`小俊♣`屎忽
碎骨♣`細鬼♣`牙康♣`牙倫
小賢♣`牙龍♣`華仔♣`蝦頭
椰子♣`屎迪♣`牙聰♣`牙雞
♠` 聰明友
♠`豬永
{就只有你1個聰明友咧'} 開吾開心先 !!??
聰明友!! 嘻嘻呵呵'
 ♥♥♥   2007 年 9 月 10 日  星期一  
 S0r ah =]'


 

今日又系約了子妹111齊番學
冇乜特別咁喇 '' {呵'''*}
尼排經常問埋自己同111條問題
{我系咪真系好失敗...好容易俾人呃}
但系我又俾吾到答案自己囉  ''
今日正式上堂'''仆街
關寶連有教我囉  '*死p0 連
教乜撚野書ah你 ''老到乜咁
退休算ba喇你 ''
我超   x10o'
吾多想再打落去..
最後要同ah鈴講句
  '''*  S0r呀

♥ 出爐T!me:2007-09-10 09:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥ 


 ♥♥♥   2007 年 9 月 9 日  星期日  
 最愛子妹 -♥'''*


 

今日1111醒左...冇野做 ''
就坐左系到諗野..諗左好多吾開心既事
傷心        -口-|||||      呠}"'*
跟住就打俾laiB ..叫佢出黎反
去左北江..行左陣'''' 冇乜心情了
想哭了   -0-''  魚打來搵我
叫我地落元朗 {0咀*"""}
搭車落元朗.......原來laiB的心情也不好''
去到roll場...見到好拿多人囉 
呵'' 魚 '' 蚊 '' 糖 '' 高妹也在 HaPi =}}'
唉 '''''  成個人呆晒咁囉
無喇喇有個細佬揰到我隻腳 '''
我Fuck 你ah ''  細佬大撚晒咩
正111111死仆街 '' 
心情燥左dddddd   ''*
去完roll場之後去左天台反
我同魚都癲晒 '' 系咁癲x10o
而蚊 '' 糖 '' laiB ''高妹''就系樹傾計
有乜好傾姐 '' 呵呵''}*
我同魚就做左d野 {好白痴呢''*}
笑死 '' 跟住就去左7仔買野 ''
再跟住就去左千色行街x2 ''
蚊就 [ 佳人有約 ''*]   冇去到
laiB都冇去到  '  yy呢 ??"
得番我 '' 魚 '' 糖 '' 高妹
去左影貼子相 嘻x2 
影得勁搞笑  ''}  笑死了小文
影影下...ah蚊點解系樹既 ??"
原來佢同佢''佳人''又系去左千色
咁岩既ah蚊 '' 我地真系有緣
跟住魚既老母打電話黎
叫ah魚番歸 ‘’  -0-‘’
0h !!  連魚也走了 ‘’
正番我 ‘’ 糖 ‘’ 高妹3個人
我地3個周街走 ‘’ .呵 x10o
見到個女人’’’佢對鞋型爆
笑到我地死   呵x2 嘻x2
去左嘉城’’’’高妹買左33
勁靚囉…. X20o0o
跟住高妹又買左捷毛液
呵呵’’ 高妹勁大收鍋
行到差吾多9.到…走人
番歸………即開MsN ‘’
當有子妹陪住我既時候
我忘記了不開心的事  ‘’
可是…………….
剩下我1人的時候
不開心的事又再出現了

   撞我的Dee Dee

              

         

        



 

♥ 出爐T!me:2007-09-09 09:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥