| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 8 月 30 日 星期四
攰 =]]  |
| |
|
今日1早''''7點幾laiBbbb打黎
有少少想死既感覺咁 =]]]'
7點幾喎 '''* 訓都未訓醒 >w<''
咪曚下曚下咁囉 /\/\''
laiB話要去跑步喎 .....
嘻x2]] 吹什麼風呢今日 ??"
懶懶的laiB也會去跑步 **
發生了乜事 !!!! '''''''
但系我就不太想去跑了 -v-''
因為真的太攰x10o 了
可是為了陪laiB就死左去跑 *
約左laiB系運動場跑 ><'''
我FuCk咩 !!" 曬到乜咁''
我頂 ]]]] 照跑 [理得你]
呵呵呵呵呵 *
跑左1陣.......個半鐘到喇
小文己經很攰了 =]]'
換33 走人......''*
同屎忽麗行左銀座..北江
去了銀座某某餐廳食野
我頂咩........勁難食囉d野
俾狗食的'''* 並不是人吃
食完就同屎忽麗去了北江.....
在北江行左1陣
就番了歸......攰到扒街
不打了
|
♥ 出爐T!me:2007-08-30 07:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 8 月 30 日 星期四
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
| |
|
|
♥ 出爐T!me:2007-08-30 02:40 PM ♥  |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 95 | »
|