Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
                                                                                                                                                                
Biiiiii_kai
暱稱: ♥♥ 小文
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-♥ 害怕錯過跟您的每分...
- 張先生<3我愛你`...
我就是喜歡妳 ♥ 怎樣...
♥ 你要離開 我知道很簡...
-♥ 為何要落淚 落�...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
♥`子妹
小文♥`小糖♥`小兒♥`小蚊♥`
小憂♥`小麗♥`小彤♥`小藍♥`
小欣♥`小貓♥`小佩♥`小敏♥`
小利♥`小盈♥`小婷♥`小雨♥`
小情♥`小慈♥`小靜♥`小雅♥`
♣`兄弟
牙樂♣`丫澎♣`小俊♣`屎忽
碎骨♣`細鬼♣`牙康♣`牙倫
小賢♣`牙龍♣`華仔♣`蝦頭
椰子♣`屎迪♣`牙聰♣`牙雞
♠` 聰明友
♠`豬永
{就只有你1個聰明友咧'} 開吾開心先 !!??
聰明友!! 嘻嘻呵呵'
 ♥♥♥   2007 年 8 月 27 日  星期一  
 是你的玩具 !!!!!!!!!


 

難道真心真意去愛1個人系錯既    !!?''
當我用盡心力去愛你時    ....
你當我是玩具嘛 ? =]]]''
今日我上了你的bl0g時   
看見你寫了1句我愛你
可是你愛的人不是我  ...
當時我心很痛...很痛...很痛
可是我應信任你嘛 ????''
我不知道 =]]]]
現時的我 應扮作不知道
還是繼續追問下去 '''
如果我扮作不知道
我是否很冇用 ....*
如果我繼續追問下去
你又會覺得我很煩 ;''*
我已經很專1去愛你的了
為何你要這樣 ??"'
點解呀 ....*
好 多 個 問 號 在 我 頭 上
,, 該 怎 樣 做 好 ?`

痛痛痛痛痛痛心


♥ 出爐T!me:2007-08-27 08:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥ 


 ♥♥♥   2007 年 8 月 24 日  星期五  
 2007-08-24


 

呵呵呵.........*
琴日同小丑培傾MsN    =]]]
真的很想打死佢 .... 話我[xxx]
我叉死你呀拿 -v-''
問你死未 ''''''    [你死死死定]
小文是11111個癲 p0    ....*
今日麗 Bibiiiiiiiiii  打黎     ''
笑死我了 >3<'' 哇哈哈=]]
低bbbb到佢哇 '''
小文好可憐呀   **
俾麗Bibiiiii簡中左答佢問題 .....
1:)現在愛的人是:哥斯拉  
2:)佢知吾知你愛佢:知
3:)佢同你依家系咩關系:呵呵呵**祕密
4:)有表白麻:吾知唷 =]]
5:)你會吾會放棄愛佢:吾會
6:)介吾介意自己男/女友打比第2個:吾介意
7:)信吾信愛1個人吾洗理由:吾信
8:)在拍拖麻:在
9:)拍了多久:好似有1個月
10:)易呷醋麻:易 ..  勁易  
11:)
有冇當我系你fd子:有有有 -v-''
12:)
乜野係愛:我吾知
13:)
同緊邊個拍拖:培子
14:)
 佢係一個點既人:好好好好既人
15:)同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事
:祕密
16:)
你會為愛付出嗎, 會付出幾多:付出好多 '''
17:)
情人對你了解多唔多:多呱    **
18:)有冇為對方喊過:經常有
19:)當正在熱戀中,第三者介入你會點:我會癲 ...
20:)你愛對方有幾深,願唔願意為佢死:死 >w<

 
dddddd問題咁似10o問的        !!!!"
不過冇所謂喇 |||||||   幾好反

♥ 出爐T!me:2007-08-24 03:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥