| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 8 月 27 日 星期一
是你的玩具 !!!!!!!!!  |
| |
|
難道真心真意去愛1個人系錯既 !!?''
當我用盡心力去愛你時 ....
你當我是玩具嘛 ? =]]]''
今日我上了你的bl0g時
看見你寫了1句我愛你
可是你愛的人不是我 ...
當時我心很痛...很痛...很痛
可是我應信任你嘛 ????''
我不知道 =]]]]
現時的我 應扮作不知道
還是繼續追問下去 '''
如果我扮作不知道
我是否很冇用 ....*
如果我繼續追問下去
你又會覺得我很煩 ;''*
我已經很專1去愛你的了
為何你要這樣 ??"'
點解呀 ....*
好 多 個 問 號 在 我 頭 上
,, 該 怎 樣 做 好 ?`
痛痛痛痛痛痛心
|
♥ 出爐T!me:2007-08-27 08:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 8 月 24 日 星期五
2007-08-24  |
| |
|
呵呵呵.........*
琴日同小丑培傾MsN =]]]
真的很想打死佢 .... 話我[xxx]
我叉死你呀拿 -v-''
問你死未 '''''' [你死死死定]
小文是11111個癲 p0 ....*
今日麗 Bibiiiiiiiiii 打黎 ''
笑死我了 >3<'' 哇哈哈=]]
低bbbb到佢哇 '''
小文好可憐呀 **
俾麗Bibiiiii簡中左答佢問題 .....
1:)現在愛的人是:哥斯拉
2:)佢知吾知你愛佢:知
3:)佢同你依家系咩關系:呵呵呵**祕密
4:)有表白麻:吾知唷 =]]
5:)你會吾會放棄愛佢:吾會
6:)介吾介意自己男/女友打比第2個:吾介意
7:)信吾信愛1個人吾洗理由:吾信
8:)在拍拖麻:在
9:)拍了多久:好似有1個月
10:)易呷醋麻:易 .. 勁易
11:)有冇當我系你fd子:有有有 -v-''
12:)乜野係愛:我吾知
13:)同緊邊個拍拖:培子
14:) 佢係一個點既人:好好好好既人
15:)同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:祕密
16:)你會為愛付出嗎, 會付出幾多:付出好多 '''
17:)情人對你了解多唔多:多呱 **
18:)有冇為對方喊過:經常有
19:)當正在熱戀中,第三者介入你會點:我會癲 ...
20:)你愛對方有幾深,願唔願意為佢死:死 >w<
dddddd問題咁似10o問的 !!!!"
不過冇所謂喇 ||||||| 幾好反
|
♥ 出爐T!me:2007-08-24 03:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 95 | »
|