| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 9 月 5 日 星期三
超 ''']  |
| |
|
今日laiB冇番到學哇 ''
幹什麼冇番呢 ??" 吾知唷 '
唉 '' 今日差吾多時間都系禮堂到過
悶 ''* 幸好有ah蚊 ''魚魚''鈴''小盈''小超
陪小文反 {呵''*} 小超很討厭呢 ''
勁想打佢囉 !!!" 正111仆街仔黎架
小文很衰耶 ''' x10o
我頂咩 '' 符月瑩又捉校服 ''
吾洗我多講 =]]' 1定有我份
'' Shit 媽的 ''*
成日都捉我 '' 我前世欠撚左你咩
有病就睇醫生 ''' 俾埋錢你睇又點話呢 ""*
我既好老師 ''''''-0-''
我好掛住你ah '''''* 培子
你系樹做緊乜呢 ??"
有冇人蝦你呀 ''
仲有吾好再食煙 .. 飲洒耶
俾dddd心機學打鼓 =]]'
知道嘛 ''??
|
♥ 出爐T!me:2007-09-05 05:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 9 月 4 日 星期二
嘻 ''  |
| |
|
今日又系約左laiB番學 ''''
番到學校就同''魚魚'ah蚊''laiB''小盈
呀枬''kaimaN''奕奕''符b''
圍堆1堆....{好kai呢*}
跟住上到去課室
聽下MiSs fu 既廢話
就落左禮堂'''' 凸-.-凸
悶 x10o0o0o0
咪同ah蚊系樹反 [呵'']
跟住就訓左1陣 {0咀}
12:30 放學了 >w<''
Hapi ''''''*
放學同左laiB '' 小超
去左食野 '' 笑死我ah
小超低b到佢呀 =]]''
好仆街下 ]]]*
行行下就見到ah蚊''魚b''秋怡同呀嘉''
呵呵'' 魚魚仲同小超........[吾講] {吹漲*}
唉 '''''
行到吾知幾多點就散水了
呵呵 '''
不多打了 Bi -333333-''
|
♥ 出爐T!me:2007-09-04 06:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 95 | »
|