| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 | |
| |
琴日*去樂富搵完*飛機*之後就同*金毛*&*SWING*1齊去觀塘../
去到玩左陣..見無聊我地就左MK搵埋*SWING*D FD1齊玩..*
我地去朗豪坊條後樓梯到等佢地黎時..我地係度畫牆..寫野..
成幅牆好似屬於我地咁..係咁畫..係咁畫..好正也>V<*
又係到影相相..玩得好開心牙!!!
佢地黎左我地1齊去公園度傾計..11點個公園要關門..
我地又去另1公園度再傾過..坐到凍得制我地去左金雞廣場
通頂係到玩"truth or dare"..傾計..玩到6點我地閃人...
返樂富度買D野食..之後去大快活瞓左陣..大家就各自返歸LU!!~
又凍又累"好掛住屋企牙!!!
|
BY``*TING..]|.*
2006-01-22 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 19 日 星期四 |
 | |
| |
"忽"]]金日都吾豬係味留堂日黎GE..
我有3科都要留堂AR!!痴系線GA@@凸
去完電腦補考仲要補測中屎..
我中屎出貓個MISS都吾9理..好人也^^*
之後諗住偷走吾去留[[癲雞]]堂LA!!
點豬佢係正門口捕住我地WOR!!妖"鳩係../
我同*嵐嵐*去小食部買D野食偷渡上去食..
我買左粉果食LA!!點豬[[癲雞]]係教員室出黎時..
見到我係到食野也"即刻沖入黎嘈9我-U-凸
又聽佢9UP1論人生大道理..都成6點幾喇!!
佢先俾我地放學=U=唉..* |
BY``*TING..]|.*
2006-01-19 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|