| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 16 日 星期一 |
 | |
| |
今朝我同*金毛*搭遲左班車..*SWING*係車站等埋我地..
我地去到學校門口已經關左門LU~..算喇!!還點都係遲到..
不如再遲D..我地就去左M記食D野..再去公園坐陣..
9點45分返到去已經係小息..*梁根*見到我地1齊遲返
就帶左我地去校務處了解清楚!!佢話我地曠課..
就停左我地半日課..正也*吾駛上堂..又可以瞓教XDD"
BUT就記左我地2個缺點..佢話如果我地LE個禮拜
食完LUNCH落去自修就減返1個缺點WOR!!
下晏我要家政考試~整石頭餅..本來我E為今次會
整得好好LA!!點知俾人試食時..個個都話好咸-O-"
原來我先知道同組個個女仔張糖同鹽攪錯左..O晒嘴LOR!!
|
BY``*TING..]|.*
2006-01-16 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 12 日 星期四 |
 | |
| |
今日ENG堂*MISS鄺黎睇我地上堂..
[[蕭雞]]講書真係好春悶GA!!
連MISS鄺都覺得..因為佢睇我地上堂
都睇到瞓著左AR!!連MISS都瞓著AR!!
可況我地..[[蕭雞]]應該收皮LA!!
數學堂無LALA嗅到D鑼味..
咁冇乜野LA!!..之後就打鐘喇!!
我地以為係落堂鐘LA..點知係火警鐘WOR!!
原來隔離樓"火粥"也!!O晒嘴LA-O-" |
BY``*TING..]|.*
2006-01-12 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|