伍..屎..3..2..1..O*HAPPY NEW YEAR-2OO6年喇*V*
倒數個日朝早先去整太公D野..之後就開始約*金毛*&*SWING*出黎玩~*
本來我地同*小明*&*牙逸*去唱K GA!!點知*小明*無LA LA發脾氣WOR-U-"
咁我地味吾同佢地去唱LOR!!就去左睇[[哈利波特火盃的考驗]]
原來仲好睇過[[情癲大聖]]GA!!真係估吾到=V=*
睇完就同*牙謙*&佢2個FD去NEWAY度唱K~*
佢地幫我地俾埋1大半$$^^*由5點幾唱到1O點..好玩也..*
1O點大家走人..佢地返番去..我地就去中央行陣..*
見悶悶地..我地就CALL FD出黎例數!!
我地CALL左*小草*&*牙滔*佢地叫我地去觀塘到玩,,通埋頂..
我地就拿拿聱去搭車..因為就黎到12點喇>U<
結果我地去到觀塘MTR已經12點喇!!我地咁就係到倒數LU~*
之後見到佢地..我地係apm到兜左1陣..就去左公園到玩..*
玩到第2朝..*小草*就送我地去搭車!!
|