包包___HeI"" 日記
你地牙"" 睇完我戈日記..
記得黎留言牙......*
BoobooBabe
暱稱: ~~傻豬²~~
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-04-18
補課~~
2007-04-16
溫書
比人玩!?
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 66
今日人氣: 0
累積人氣: 7393
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 5 日  星期四   晴天


2007-04-05 分類: 未分類

今日一早就一醒左啦......要補習ma.....唉唉~~

本來叫曉燕叫醒我ga ma......但係呢..有人唔知醒啵....

仲要我叫返佢轉頭bo~~激死人嚕~~>.<"

之後等埋佢米出門口坐車車去安定囉~~遲到MA....唔緊要啦

去到佢都未教既......今日做MC呢.......好比心機做做牙~~~yeah!!

放左就同曉燕去左市中心~~買卡卡~~then等埋佢.....去食野啦...

食完曉燕走了....我地周圍hea啦..哈哈



2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


2007-04-04 分類: 未分類

打返日記仙啦....比人話我啦...好耐都冇打過tim~~

今日9點就醒左啦....過左一陣你就打黎啦...>3<

今日10點你就過左黎接我嚕~~sweet!!

之後去左青田ou左一陣啦...then坐車車去天水圍啦.....

我地去到周圍hea啦~~搵間戲院啦~~搵牙搵....搵左好耐呢...

搵唔到bo~~=.="點知間野係附近咋....咁都睇唔到!?[[眼大睇過龍]]

今日我地睇戰狼"300"睇2:10牙......買完"非"..

同你去左食野仙啦...一路食,,一路玩泡泡龍牙...好好玩牙...

then行多陣....就入左戲院睇啦....好好睇牙.....>v<

<---大家去睇下啦

睇完.....去左天水圍戈 戈公園周圍行...

點到坐車車返黎啦.....唔識坐車車...2個路痴牙..=="

**************************************************************

我決定左啦......我依家最需要戈戈都係豬豬牙...

遲d我唔知啦.....總之唔比你走牙..^^

love...>33<



2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


2007-04-02 分類: 未分類

唔開心......遲d打~~~



2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


2007-03-29 分類: 未分類

我張准考證~~=00="

phy                                              唐賓南

chin[paper1&2]                          馬可賓

chin[paper3&5]                          馬可賓

chem[paper1&2]                        唐賓南

eng[paper1a&1b]                       馬可賓

eng[listening]                             馬可賓

maths[paper1&2]                       唐賓南

bio[paper1&2]                            沈香林

a.maths                                        唐賓南

chin[speaking]                             陳南昌[[6月11日    6:15]]

eng[speaking]                              崇德英文書院[6月29日    6:30]]

有冇人一樣架!?一齊去牙...>v<



last day~ 分類: 未分類

話咁快就到左最後一日啦...><嗚嗚......好唔捨得唷....

今日係咁同d同學仔影相相啦...5年生涯咁就完左啦...><

晚上就去左打邊爐啦........

post相相仙啦~~

 係電台影的

同5肥佢地~~                                                                  咩事呢!?無奈=0="

打大哥.......^^                                                               同駿成打過~~~yeah~~