包包___HeI"" 日記
你地牙"" 睇完我戈日記..
記得黎留言牙......*
BoobooBabe
暱稱: ~~傻豬²~~
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-04-18
補課~~
2007-04-16
溫書
比人玩!?
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 66
今日人氣: 8
累積人氣: 7401
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


一日咋 分類: 未分類

唉唉~~d時間yy會過得咁快既!?得返一日既時間返學咋.....[[好唔捨得牙]]

天日唔知會唔會喊呢!?>.<"希望唔好啦....慘慘了........

我雖然唔係係新會讀左5年....但係都有4年架...>vv<

梗係會唔捨得架啦.....唉唉~~天日影相相留念仙啦....yeah!!

之後考mock戈陣......d成績好差差呢......

怪就怪自己冇溫書啦........好驚會後悔牙.....唔製牙.......

大家比心機啦..+oil~~~



2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


HAPPY DAY 分類: 未分類

今日係玩得好開心呢.....>v<琴晚唔知仲咩事......醒左勁多次囉.......

 

3點醒左一次.......6點又醒多一次........7點又黎過......8點又黎.......9點起身啦........[[發生咩事呢!?等你電話囉...]]

 

成個傻仔咁啵....><等左咁耐你都冇打黎…….不過算啦……..唔緊要嚕~~

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

好啦講完廢話了….講返今日d野仙………..

 

有個傻傻地既細佬………12點到就黎左接我嚕~~then…..嚇到我地2個標哂冷汗咁……再行返去良景接返曉燕牙…………then就坐車車….過去嚕~~去到落雨雨既…..咁就走左去m記避避仙啦…….哈哈~~~等埋戈傻豬&joe joe………….去左kfc食野仙啦好肚餓ma……你呃我既又話同我食……自己又去飲茶茶啵……呃我既…….[[又再次比人呃了…]]食完….再係kfc ou多陣啦……..再行去green box……佢地唱牙唱………我好似好衰咁……搞到你冇得唱唱啵….慘慘了…..sorry!!!!訓左陣咁啦…..真係好攰攰呢…>v<今次好似早左cut我地bo!!!7點幾掛好似….^^THEN就去左影貼紙相相啦,,,,,,haha…..影完去左食野啦……..走戈陣..同龜仔匡係西鐵到玩……….恰人既嗚嗚~~我唔理你牙!!!!去左青田hea左一陣…….就返家了….

 

 



2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


2007-03-23 分類: 未分類

好似好多日都冇打日記嚕~~><

     唔知有咩打啦....=.="

                              總之好期待天日出去玩啦....我要玩得癲d架bo!!!!

唔打嚕~~眼訓了~~

 

post相相~~

好kid!!



2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


2007-03-20 分類: 未分類

仲有6日咋

真係話今快就半年la

過得最開心就係e 一2 個月

因為識到你ma

就怏又放假LA  大家唔好掛住玩 都要比d時間去溫書

中5就快完LA  大家開開心心今過埋E幾日LA

 

 



2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


最後7天....>v< 分類: 未分類

趁e個上唔網,,打日記仙啦..費時一陣又上唔到牙..><

唉唉唉.......仲有係迎會得返7日既日子咋.......真係好唔捨得ga...

遲d唔知你地仲會唔會記得我呢....=.="

今日派返考mock戈d試卷啦..唔想再提啦.........

差差的.....慘慘了...........嗚嗚~~~

不過........大家真係要珍惜係新會最後7日既日子嚕~~

雖然我係中2仙入黎,,,,但係都有好多朋友仔ge.....

當我唔開心戈陣時..你地都會陪住我ga.........真係thz哂你地牙....

已經同左......芷棋....朱女.....世乾.....已經中2戈陣識到e家嚕~~

真係好開心ga......你地3個唔好唔記得我牙..話哂都識左咁耐ma..哈哈