'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 0
累積人氣: 4696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


''└會有天使替我愛你┐→ 疲倦 分類: *-08 Only Day-"

今日係我生日過後的一個月,亦係四川發生地震當日..*

今日朝早俾同以前一樣,老公黎陪我返學,又去左盛記食早餐....><"

跟住,我返到學校訓左一陣,之後上早讀,讀英文生字,我唔太願意去讀...=.=

我連自己做緊咩都未知...

過左第2堂,樹丸黎搵我,俾左來<<會有天使替我愛你>>俾我睇,''係我之前叫佢借''

之後,我再無心情去上其他課,我一直係咁睇....

睇睇睇.....          睇左7分之一 luu..'

入面,我覺得個男主角,怎可以咁樣對待佢d gf ...'

佢有好多個中意佢ga女仔,但係有一個真係對佢好好..><"

而佢就唔知,個女仔為左佢跑左one萬米,搞到發燒,仲為佢挨左几晚通宵,幫佢做作文...

而他可能仲未知佢ge好心,

果女仔已經被佢班ge人冷漠,而她都唔介意..=.=

我睇到理到,

我都希望有一天,會有天使替我愛你...*

<<天使>>

沉在愉快 時日愈走愈快
期望可以 被你了解


我   我不敢想太多
我只想繼續做我 讓你開心得更多
可我共你的止 了解始終太少
對方心怎樣在跳 或你根本不會知

愛你愛你 愛你不需講太多太多個字

<<大細心>>
演唱:方力申

若是問志愿我想你開心
你愛那一個自然換到傷感
才叫我無限細心
唯求使你曾陪我可快樂至今
是自大志愿制止你心酸
要對你心軟給你打算

憐愛你從未覺得倦
上天恩賜我怎可怨
事物會消逝愛侶會失勢
我有的一切
自問也許值得你快慰做情人一世

令你開心不顧什么
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算什么
曾預算過犧性更多
如若計較得失因果不是我
在懷里有你哪曾活錯

 

鄧麗欣 方力申 - 十分愛(合唱版)

合:分手後一分鐘 便有後悔聲音
能傷我最深的人 應得我心
女:應該漠不關心 然然還著緊
男:當攬緊他人  想起跟你熱吻
合:愛過太深  原來身體會疑問
再沒法可適應別人
愿醉掉了 能容許你憐憫

男:早知不應試愛 (女:未放開)   便節哀
女:有情人
合:日日夜夜同分開感慨
男:避開 女:愿你改
男:一個 女:小小意外
男:未悔恨我未每至
合:不散不愛
男:心 女:莫放開
男:未放開  女:雨驟來
合:才能提示真愛是確實存在
愛滿分竟是換來 痛亦滿分
可否錯一次以後 一直愛

方力申 - 無雙譜

大概三角才好 你有本領兩個得到
令你身價抬高  誰亦害怕未搶到
而愛情  要用尺度  極懷疑全非真愛慕
而最後 讓你苦惱決定誰可
或兩匹布 你自問未著到

你想相戀的高估你 還是失戀的憎恨你
難度愛情  需找兩個人優點去比
每次給挑選都被拋棄 其實我已心來挑選你
卻像競技賣藝遊戲

你想一起都苦等你  還是想一起爭奪你
難度愛情   需找兩個人優點去比
每次給挑選都被拋棄   其實我已心來挑選你
卻像  競技賣藝遊戲   怕贏了亦恨透你

我的最愛 - 方力申&鄧麗欣

男:離開以后首次遇見
女:重新對望聽你聲線
男:太慣看你左邊笑臉
女:差點想碰你的肩 輕觸那殘余心事

男:我們分開 怎么始終行不開 想捉緊當日精彩
女:或是害怕完全淡出你那份愛 離場后跑回來
男:不知可算應該
女:貼身不再但卻貼心裝載

男:隨時代你哭 處理淚流
女:而后備兩手是否足夠 即使那日放了手
男:雙腳似未學會走
合:停留在這段情
男:不懂去 女:退守

男:全部舊記憶 這刻重游
女:重拾舊愛都或太荒謬
男:運氣不夠
女:牽不了手
合:也算得今世獨有
合:對你太好怎會累透

男:如心跳是可以避免
女:縈繞卻是你的聲線
男:慣了照顧的不會變
女:不告別也不發現 對你愛顧早蔓延

男:我們分開 怎么始終行不開 想捉緊當日精彩
女:或是害怕完全淡出你那份愛 離場后跑回來
男:不知可算應該
女:貼身不再但卻貼心裝載

男:隨時代你哭 處理淚流
女:而后備兩手是否足夠 即使那日放了手
男:雙腳似未學會走
合:停留在這段情
男:不懂去 女:退守

男:全部舊記憶 這刻重游
女:重拾舊愛都或太荒謬
男:運氣不夠
女:牽不了手
合:也算得今世獨有
合:對你太好怎會累透

合:對你再好不會廝守

楊斌-我唔識拍拖(劇場版)


我唔識拍拖 分開好過
來來回回怎麼咫得一個我
回望過去袮背著我與他相愛
即使粉身碎骨 亦要愛你沒法躲
拍拖 不知怎過
沉沉迷迷怎麼分不清哪個是我
踏破了雙腳 始終得不到袮
直到最後至清楚 原來是我錯

COMM2NT:2008-06-12 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


●''- 臭bo的感受..\/* 傷心 分類: *-08 Only Day-"

今日,我好想發表我今年所發生過的事,更想發表我的感受*

咁就由07年09月開始講起..

 

今年開學果陣,我已經有一個愛我的人,佢就係""rain""..

開學果日早上,我叫左我一個牙哥出黎陪我食早餐,佢就係""牙駿""

我地3個ge感情本來都好好,每日放學,牙哥都會幫我溫習,佢今年就升高3了,我真好善慕佢,點解佢數科咁叻..!?

之後,一個月都未有,我地3個就發生左好多事...

10月1日果日,牙rain話佢中意左一個叫""玲玲""理個人,而牙哥都唔再理我luu..><"

""玲玲""同我講過,一定唔會俾rain再唔開心,唔會再俾我傷到佢..=.=

我知道理件事,係無得返轉頭,果陣我都估唔到連牙哥都唔再理我luu..=.=

我仲傻到,我真係覺得自己好傻,跪左係到求rain俾多次機會我..

but最後都係唔得,牙哥(輝)佢睇到,都唔知點叫我唔好咁樣...

我跪係到,係唔想rain嬲牙哥(駿)..但係牙哥話有rain就唔理佢,rain真係唔要我laa

先返去搵佢,但係我發誓我真係無咁做過...

我也再唔係佢牙妹...

其實我知道佢中意我,但係當我..........已經太遲

跟住,唔係好耐,我就識左一個叫""牙龍""ge人><" 牙哥(駿)同我講,佢都有一個愛人..-

係10月24號果日,我同佢一齊了,當我未識佢之前,佢已經知道我地3果ge野

果日,係我校運會比賽,我果日將我唔開心ge野都係賽場上發洩曬出黎

點之,估唔到我整親左隻腳,佢叫我上去佢屋企,佢屋企有野幫我搽..*

之後好laa,,我問佢可唔可以上網,俾我上去""牙駿""個日記睇下..

點之俾我見到一d令到我個心,唔知點ge感覺...

他說好恨我...

原來我一直咁做都係錯的...

估唔到佢可以對我說出這些話...><"

心現在想起都覺得好痛,我都唔知點解...=.=

果晚,我&龍&駿&小龍&沈&得意 去左水塘玩,飲酒...

果晚,我真係好唔開心,係我wing wing地果陣,將我今日所見到的事,都說出來了...><"

果晚我仲覺得好冷,他把身上的一件外套給了我..

行左一陣,我把他的外套拋給他...

我同左""牙龍""一齊2個几月,又黎多一次...

佢愛上左一個叫""suki""ge人又再一次離開我..

本應我真係唔相信佢咁對我,連我最好的fd子都唔信...

但最後,我地只好面對現實...

fd子們叫我放手...我跟本就做唔到,因為我失去得太多了...><"

點解每個人都要搶走我ge野...我好不明..><'

我又再一次哭了上來....

雖然,佢地一齊左一個星期,但係真係承受唔到理d痛苦...

到左理個時候,個個都叫我放手...

我沒有了一個親人...佢本來係我牙哥黎,而我媽無要到...

到左初2果年,因為我牙哥(清紀)有了gf,又唔理我了..

但係我知道佢仲好關心我,理件事係一個到現在都好鍚我ge人話我知

清紀唔知係邊到收到我去搵野做ge事,就叫好鍚我ge人叫我唔好做..

因為佢知道我係唔開心想攞d野發洩..t_t

""牙龍""佢離開我之前對我說出d令我理輩子都不能原諒佢ge野...

佢講,:"佢愛suki多過我...."

聽到真係唔知咩感覺,好難受...><"

到左e+,我真係可以記得今年發生ge所有事...

今年我生日,,本來我每年生日都過得唔開心..

點之今年仲更加唔開心...

512,我生日,竟然發生一次四川大地震...

果日,四川亦有一個小女孩生日....

佢失去左佢父母,佢生日同我生日一樣,見唔到我地最想見ge人

點之,仲發生左件咁ge事...><"

佢救返出黎果陣,有好多人同佢唱生日歌,而我呢!?

512果日,我等左好耐,就係等一個人同我講一句生日快樂,到左今日我都無見到..><"

佢就係:""駿""

琴晚06月09號,係牙駿生日,我叫左rain同佢講左一句生日快樂..

rain話佢好開心,我好滿足,因為rain仲唔多中意牙駿...'

睇到佢地好似好返好多,我都好高興,,,^^

但係琴晚,rain叫我同""玲玲""講聲我愛你...

本來係11號講的,我理几日係咁鬧""玲玲""

e+rain心臟有事,而玲玲就唔理佢....

rain因為唔想玲玲唔開心,因為心臟病理樣野好難講...

so rain提出左分手理樣野...

而玲玲,,你好賤,我好僧你牙...

你知唔知rain為左你做左几多野...你唔再係佢老婆都好,盡返fd子責任好呢!?

rain陪你走過一段有喜有悲ge路..

到左e+佢有事,卻要佢自己一個走...><"

佢琴晚就唔再係你面前出現,,有可能佢唔會再係理個世界上...

如果你係唔聽""雯雯""同我講ge野,得...

你唔好後悔..好多人為左你地兩個ge野好唔開心...

包括我...我唔明..

我好唔明,點解你攞曬我ge野,e+話唔要就唔要,

如果係咁,點解你當初要攞走我所有,你搞到我連牙駿理個好牙哥都無埋...

你好賤牙,我相信你終有一日,會得到應得ge報應...!

 

我還記得,你們對我的承諾....!*

a rain:你說過愛我一輩子...><"

         你說過會令ling開開心心..><"

a ling:你說過會令rain唔再傷心...><"

         你說過唔再俾我傷害ran...><"

a chon:你說過唔想見到我唔開心的一面...><"

          你說過唔會俾我唔開心..><"

          你說過今年08月陪我去香港...><"

          你說過點都好,一輩子也不會抛下我...><"

          你說過會整一餐飯給我吃...><"

a long:你說過不會離開我..><"

          你說過唔會俾我唔開心..><"

          你說過陪我行一輩子的路...><"

a lam:你說過俾你跳舞ge短片給我看...><"

你們說過的承諾,我一一都記得...

唔知可唔可以實現呢!?

我會等你們的答覆...^^

一句言語,一首歌詞,一段行過ge路...

都會令我想起你們的一切一切..><"'

COMM2NT:2008-06-10 04:56 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


╭同命鴛鴦╯呠∼ 感動 分類: *-08 Only Day-"

今朝11點幾12點先起身-.-"

就走去刷牙洗面之後就打比老婆豬>3<"

跟住就整野比老婆豬食lu~

12點幾老婆豬就上到尼^^

食完野之後就摟住老婆豬同老婆豬吹左陣水~

點4~點5左右就送老婆豬番學學lu

跟住我就番屋企等老婆豬上尼陪我lu~

到左7點就送老婆豬番屋企>.<"

一出門口點知冇帶鎖匙-.-"

跟住就送老婆豬番屋企先在算-.-"

行到紅街市個邊..'

佢阿媽打比佢叫佢接細佬*

點知老婆豬冇啦啦同我講話佢冇帶鎖匙-.-"

2公婆冇屋企番-.-"

跟住就打比佢阿媽~

佢阿媽話佢阿婆係屋企~=.="

跟住我就打比我阿媽睇下佢係邊*

點知佢都係屋企~

2公婆終於有屋企番lu><"

呠∼*

 

COMM2NT:2008-05-13 11:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]