'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 7
累積人氣: 4741
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


◆‵好勇ya﹒~ 不安 分類: *-08 Only Day-"

今日朝早同平日一樣,帶我細老返學..!"

之後我行到半路叫我細老自己返學,因為我就遲到luu!><"

返到去一路聽歌,一路溫英文..*

上完語文就測物理luu..'

唉!=.=

體育課落雨都要上,個a sir 好衰loo..><'

之後我要補測sit  up 我只係做到20下咁多多..-.-

And  then 我落課就超快飛上課室..^^

放學luu"

係樓下見到沈x22,得意,5隻蚊.......

我同沈x22,得意行鐘樓果邊,(甘豪,甘豪親牙哥&his girl friend,家樂,小強)行我地前面\/*

得意3角唔識,so走左上去問家樂.."

佢地去左買飯,咁我地咪走loo..-

我走果陣,俾小強打左個頭一下,之後我梗係走返轉頭打佢laa...^^

點知竟然俾甘豪打多一下..慘~~

之後我地走luu..%

我叫沈x22,1點8係佢屋企樓下等我,

點之,我洗頭洗得太耐,so我去到佢已經走左luu”

我返到去就搵我後面果個(肥毛)攞cat  paper.. 哈哈^^

上代數係咁溫英文,無聽書,全班俾代數a sir鬧....嗚嗚~~

我出cat果陣,班主任睇我地,捉左我隔離位後面(獎門)張cat  paper..

笑死我luu" 未出cat就俾人收左luu!><"

我趁miss去左後面,係咁抄,係咁抄...!" haha^^

miss捉唔到..^^

之後放學哪哪聲走人luu,老公黎接我..^^

仲買左密瓜奶俾我飲添牙!*

BY:〝、●老婆豬╮↑

COMM2NT:2008-04-02 05:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


╭嗚嗚︾好唔開心哇╯ 感動 分類: *-08 Only Day-"

><"嗚嗚∼

今朝11點幾起身之後洗白白豬刷牙跟住去接老婆豬放學~

點知去到接佢行行下佢就冇啦啦發我皮氣走左去><"

衰∼

跟住我米番屋企羅><"

之後番到屋企過左陣...

衰人佢走左上尼同我過分手哇..."

話去搵番阿偉wow"

飯賤XD....

跟住佢又唔食野走左番學校wow~

甘我米唔鬼理佢羅~呠~

冇啦啦發我皮氣><

到左1點幾就同左我老母去左食野...

之後就去培華睇下佢收唔收啦~

點知都係唔收- -"

跟住米番去接佢~

佢又發皮氣~

跟住米捉左佢去金利食面面羅

食完之後米送佢番屋企羅><"

跟住我番到屋企0.0

佢打番尼同我講話今日4月1魚人節玩下咋><"呠~

跟住佢就尼左我屋企搵書書重係到食飯飯

8點幾我就送佢番屋企lu~

by※牙×龍※

COMM2NT:2008-04-02 01:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


╭『※下雨天※』╯ 驚訝 分類: *-08 Only Day-"

今日朝早老公6點半打俾我,同我講話隻手痛,成晚無訓過!”

我就叫佢自己訓多陣....!*

我食完麵,諗住同我細老出去laa!

點之我細老話著錯3,去返去換過!..-><"

落到樓下諗住搭車,點知等左超耐都未有一架  激死我laa!"  仲落雨添!-.-

我上左車唔係好耐,見到一個非律賓ga男人無拉褲鏈^^ 笑死我laa!"

落左車就拉拉聲去濠小luu!

我行得好慢,但見到差5分鐘就遲到,我先去到二嚨喉...><"

上周會係甘訓,比miss點左一次名.."

我隔離(甘豪)係到溫語文..! 無奈=.=

上英文課又係到打麻雀..!" haha  ^^

語文課又默書,我俾左cat紙俾甘豪..

佢係咁抄,抄到一半又唔抄,跟住我攞左..!"

落左課我都抄,miss話走,我都未交...!>3<'

之後返屋企食完飯就幫後面果’隻’野影印..!

返到去又上地理,鬼王(a sir )牙!"

又抄抄抄,就抄死我laa!嗚嗚~~

上3角果陣,我做曬,坐係到聽,唔洗做...! hehe

差一堂就放學laa!"

我坐左係到超耐,甘豪終於同我講野luu..

佢問我攞筆記,後面果兩個就叫我教佢地數學,

我教唔掂就搵左子琪(第一名)"

我見到老公打俾我...!><'

之後我哪哪聲幫後面果倨做地理,但點知miss叫左我出去,我未做曬語文...!"

放學去左老公屋企..!" 佢過左黎陪我放學!"

佢整我,又咬我,隻手俾佢咬左個牙印係到...嗚嗚~~

重走去扮鬼嚇我哇..."

救命牙!"

跟住我米走去霖雨羅><"

之後老公豬追落尼搵我氹番我哇!!!"

BY:老婆豬

COMM2NT:2008-03-31 06:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]