| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 2 日 星期三  |
◆‵好勇ya﹒~  |
分類: *-08 Only Day-" |
今日朝早同平日一樣,帶我細老返學..!"
之後我行到半路叫我細老自己返學,因為我就遲到luu!><"
返到去一路聽歌,一路溫英文..*
上完語文就測物理luu..'
唉!=.=
體育課落雨都要上,個a sir 好衰loo..><'
之後我要補測sit up 我只係做到20下咁多多..-.-
And then 我落課就超快飛上課室..^^
放學luu"
係樓下見到沈x22,得意,5隻蚊.......
我同沈x22,得意行鐘樓果邊,(甘豪,甘豪親牙哥&his girl friend,家樂,小強)行我地前面\/*
得意3角唔識,so走左上去問家樂.."
佢地去左買飯,咁我地咪走loo..-
我走果陣,俾小強打左個頭一下,之後我梗係走返轉頭打佢laa...^^
點知竟然俾甘豪打多一下..慘~~
之後我地走luu..%
我叫沈x22,1點8係佢屋企樓下等我,
點之,我洗頭洗得太耐,so我去到佢已經走左luu”
我返到去就搵我後面果個(肥毛)攞cat paper.. 哈哈^^
上代數係咁溫英文,無聽書,全班俾代數a sir鬧....嗚嗚~~
我出cat果陣,班主任睇我地,捉左我隔離位後面(獎門)張cat paper..
笑死我luu" 未出cat就俾人收左luu!><"
我趁miss去左後面,係咁抄,係咁抄...!" haha^^
miss捉唔到..^^
之後放學哪哪聲走人luu,老公黎接我..^^
仲買左密瓜奶俾我飲添牙!*
BY:〝、●老婆豬╮↑
|
|
COMM2NT::2008-04-02 05:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
╭嗚嗚︾好唔開心哇╯  |
分類: *-08 Only Day-" |
><"嗚嗚∼
今朝11點幾起身之後洗白白豬刷牙跟住去接老婆豬放學~
點知去到接佢行行下佢就冇啦啦發我皮氣走左去><"
衰∼
跟住我米番屋企羅><"
之後番到屋企過左陣...
衰人佢走左上尼同我過分手哇..."
話去搵番阿偉wow"
飯賤XD....
跟住佢又唔食野走左番學校wow~
甘我米唔鬼理佢羅~呠~
冇啦啦發我皮氣><
到左1點幾就同左我老母去左食野...
之後就去培華睇下佢收唔收啦~
點知都係唔收- -"
跟住米番去接佢~
佢又發皮氣~
跟住米捉左佢去金利食面面羅
食完之後米送佢番屋企羅><"
跟住我番到屋企0.0
佢打番尼同我講話今日4月1魚人節玩下咋><"呠~
跟住佢就尼左我屋企搵書書重係到食飯飯
8點幾我就送佢番屋企lu~
by※牙×龍※
|
|
COMM2NT::2008-04-02 01:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
╭『※下雨天※』╯  |
分類: *-08 Only Day-" |
今日朝早老公6點半打俾我,同我講話隻手痛,成晚無訓過!”
我就叫佢自己訓多陣....!*
我食完麵,諗住同我細老出去laa!
點之我細老話著錯3,去返去換過!..-><"
落到樓下諗住搭車,點知等左超耐都未有一架 激死我laa!" 仲落雨添!-.-
我上左車唔係好耐,見到一個非律賓ga男人無拉褲鏈^^ 笑死我laa!"
落左車就拉拉聲去濠小luu!
我行得好慢,但見到差5分鐘就遲到,我先去到二嚨喉...><"
上周會係甘訓,比miss點左一次名.."
我隔離(甘豪)係到溫語文..! 無奈=.=
上英文課又係到打麻雀..!" haha ^^
語文課又默書,我俾左cat紙俾甘豪..
佢係咁抄,抄到一半又唔抄,跟住我攞左..!"
落左課我都抄,miss話走,我都未交...!>3<'
之後返屋企食完飯就幫後面果’隻’野影印..!
返到去又上地理,鬼王(a sir )牙!"
又抄抄抄,就抄死我laa!嗚嗚~~
上3角果陣,我做曬,坐係到聽,唔洗做...! hehe
差一堂就放學laa!"
我坐左係到超耐,甘豪終於同我講野luu..
佢問我攞筆記,後面果兩個就叫我教佢地數學,
我教唔掂就搵左子琪(第一名)"
我見到老公打俾我...!><'
之後我哪哪聲幫後面果倨做地理,但點知miss叫左我出去,我未做曬語文...!"
放學去左老公屋企..!" 佢過左黎陪我放學!"
佢整我,又咬我,隻手俾佢咬左個牙印係到...嗚嗚~~
重走去扮鬼嚇我哇..."
救命牙!"
跟住我米走去霖雨羅><"
之後老公豬追落尼搵我氹番我哇!!!"
BY:老婆豬
|
|
COMM2NT::2008-03-31 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | »
|