| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
§《〝太出奇laa》§  |
分類: *-08 Only Day-" |
今日朝早,6點鐘手機ge鬧鐘就響laa..=.=
之後,我6點半就起左身,刷牙、洗面laa..*
我過左一陣就叫醒我細老著33,送佢返學laa..><"
than,返到去一路聽歌、一路做數學...^^
竟然比我發左自己好比心機做數,可能有小小因為我想入理科laa”-.-
上左課,今日唔記得左帶書,so堂堂都要問人借....
我放左係間桌到唔記得左攞, 超大頭蝦loo...bu
前几日派淨兩科,一科文、一科理....><"
就係物理同歷史.. 78 and 92..=.=
我真係估唔到我今段文科高成咁樣loo...
仲有几科我最唔滿意就係,代數 -77、化學 -70、仲有物理 -78、三角 -68...(考試分)
竟然文科出乎曬我意料之外...=.=
語文-82、英文-66、歷史 -92、地理 -92......(考試分)
理几科,永遠都唔會高分過果几科理科咖...我今次真係出奇到唔知點loo...=.=
極度無奈...-.-
之後今日老公請我食m記,因為我今日要上實習..><"
點之連電腦都係得6字頭....""
今段令我好出奇...><"
我放左學,見到就快想落雨,我拉拉聲沖左去老公屋k...
我行到一半就開始落luu...好好好好快...><"
去到..kiki^^
係牙!"
個衰老公要我講底我對佢ge承諾吖..><"
我在此發誓..
我以後都會聽曬老公話,唔再離開老公,
唔會再亂發大小姐脾氣,不會跟別的你一起,
我會嘗試改變以往不好的性格,
我會將我身心都交曬俾老公!
如果不是的話,我會被車輾死,或者加強水再燒死,永遠都沒有人認得、找到我的屍首,把我放在一個永不安寧的地方...."
|
|
COMM2NT::2008-04-22 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 19 日 星期六  |
| 〝●└黑色星期6﹏6〞 |
分類: *-08 Only Day-" |
今日me終於考完試laa"
朝早,我6點25分起身溫語文...!
之後7點鐘拉拉聲換3,叫醒我細老返學^^
我獨自一個人,在3號颱風下,撐著傘子回校...><"
返到學校,變得很冷清,或許今天下雨的關係吧!%
過左一陣,就考試LUU..
入到去,係一個捐血站,而不是一個考埸.."
因為入面真係好多蚊..幸好一星期都未變成捐血者`haha
考完試,返到自己的大家庭,忽然有種好陌生ge感覺...=.=
今日係new 傑生日,見到佢地後面變左非法集會...^^
放學前,派左3角考試卷,成績極度唔滿意.*
得67分,最衰就係係中間搵我錯d,答案岩都錯...=.=
極度無奈.."
放左學之後去左搵老公..諗住陪佢返工,
點知去到都未開門.so老公請我食金域---------d麵..ki"
老公傘我果陣,把傘好好笑loo.."
差d爛左...哈哈^^
之後我自己返屋企,老公就返工luu"
係12點几,老公打俾我,話佢點半可能走得...?
掛8號風球wo.
我就走左去沖涼,去接我細老luu"><"
返到黎濕曬...=.=
我係咁打俾老公,驚佢有事,
佢地都有野做,3點几老公先返到屋企..."
我就訓到成隻豬咁..。_。
又要佢擔心luu..."
我訓醒打俾佢,佢竟然話出去買野食wo..
我几想打佢添,8號風球出去,想我鬧牙!?
之後佢換番3,唔出去.."
坐係到陪我傾計...我睇緊佢去中央借果本書俾我.."
9型人格,我係第4型-悲傷感情者-
到左夜晚,無無聊聊.."
唉!" 點解打風牙!?
明明聽日可以出夜d陪老公咖ma.."
希望聽日唔打風laa.."*-+
BY:老婆豬
|
|
COMM2NT::2008-04-19 08:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
●╭幸福就係甘間單??"╯  |
分類: *-08 Only Day-" |
今朝起左身冇耐老婆豬就上左尼哇!!^^
跟住就同老婆豬嘈教0.0
搞到好唔開心哇><"
嗚嗚∼
跟住就係甘氹番老婆豬><"
之後就驚老婆豬累就氹左老婆豬去訓陣教教豬>3333<"
訓訓下我就係到喊喊哇~
呠∼
個心心好痛a><"
跟住老婆豬就唔知做咩醒左-口-"
比佢見到哂tim0.0"
跟住我又氹佢"
同摟住佢訓教教豬><"
到左12點幾就食飯飯跟住就送老婆豬番屋企同佢去行街街lu^^
我地去左信達過邊行街街睇33^^
跟住我重請老婆豬食糖糖同去佳景玩玩哇!!"
玩到4點幾就去左中央借書書...
5點幾6點就番屋企lu^^
好開心哇今日~
希望永遠都可以同老婆豬每日開開心心甘過>333333<"
﹍×"◆!!只怪我當初不懂珍惜你+★|]*
×|*●°失去了『一次』才知道你的重要×..** °..▋
ξ但我永遠也不會在離開你因為我真的好愛你█[]▂-×``]]
By:●〝╭老公豬╯〞↑
|
|
COMM2NT::2008-04-18 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 55 | »
|