'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 1
累積人氣: 4697
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 22 日  星期二   陰晴不定


§《〝太出奇laa》§ 滿足 分類: *-08 Only Day-"

今日朝早,6點鐘手機ge鬧鐘就響laa..=.=

之後,我6點半就起左身,刷牙、洗面laa..*

我過左一陣就叫醒我細老著33,送佢返學laa..><"

than,返到去一路聽歌、一路做數學...^^

竟然比我發左自己好比心機做數,可能有小小因為我想入理科laa”-.-

上左課,今日唔記得左帶書,so堂堂都要問人借....  

我放左係間桌到唔記得左攞, 超大頭蝦loo...bu

前几日派淨兩科,一科文、一科理....><"

就係物理同歷史..  78 and 92..=.=

我真係估唔到我今段文科高成咁樣loo...

仲有几科我最唔滿意就係,代數 -77、化學 -70、仲有物理 -78、三角 -68...(考試分)

竟然文科出乎曬我意料之外...=.=

語文-82、英文-66、歷史 -92、地理 -92......(考試分)

理几科,永遠都唔會高分過果几科理科咖...我今次真係出奇到唔知點loo...=.=

極度無奈...-.-

之後今日老公請我食m記,因為我今日要上實習..><"

點之連電腦都係得6字頭....""

今段令我好出奇...><"

我放左學,見到就快想落雨,我拉拉聲沖左去老公屋k...

我行到一半就開始落luu...好好好好快...><"

去到..kiki^^

 

係牙!"

個衰老公要我講底我對佢ge承諾吖..><"

                我在此發誓..

                我以後都會聽曬老公話,唔再離開老公,

                唔會再亂發大小姐脾氣,不會跟別的你一起,

                我會嘗試改變以往不好的性格,

                我會將我身心都交曬俾老公!

如果不是的話,我會被車輾死,或者加強水再燒死,永遠都沒有人認得、找到我的屍首,把我放在一個永不安寧的地方...."

COMM2NT:2008-04-22 07:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


〝●└黑色星期6﹏6〞 分類: *-08 Only Day-"

今日me終於考完試laa"

朝早,我6點25分起身溫語文...!

之後7點鐘拉拉聲換3,叫醒我細老返學^^

我獨自一個人,在3號颱風下,撐著傘子回校...><"

返到學校,變得很冷清,或許今天下雨的關係吧!%

過左一陣,就考試LUU..

入到去,係一個捐血站,而不是一個考埸.."

因為入面真係好多蚊..幸好一星期都未變成捐血者`haha

考完試,返到自己的大家庭,忽然有種好陌生ge感覺...=.=

今日係new 傑生日,見到佢地後面變左非法集會...^^

放學前,派左3角考試卷,成績極度唔滿意.*

得67分,最衰就係係中間搵我錯d,答案岩都錯...=.=

極度無奈.."

放左學之後去左搵老公..諗住陪佢返工,

點知去到都未開門.so老公請我食金域---------d麵..ki"

老公傘我果陣,把傘好好笑loo.."

差d爛左...哈哈^^

之後我自己返屋企,老公就返工luu"

係12點几,老公打俾我,話佢點半可能走得...?

掛8號風球wo.

我就走左去沖涼,去接我細老luu"><"

返到黎濕曬...=.=

我係咁打俾老公,驚佢有事,

佢地都有野做,3點几老公先返到屋企..."

我就訓到成隻豬咁..。_。

又要佢擔心luu..."

我訓醒打俾佢,佢竟然話出去買野食wo..

我几想打佢添,8號風球出去,想我鬧牙!?

之後佢換番3,唔出去.."

坐係到陪我傾計...我睇緊佢去中央借果本書俾我.."

9型人格,我係第4型-悲傷感情者-

到左夜晚,無無聊聊.."

唉!" 點解打風牙!?

明明聽日可以出夜d陪老公咖ma.."

希望聽日唔打風laa.."*-+

BY:老婆豬

COMM2NT:2008-04-19 08:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


●╭幸福就係甘間單??"╯ 疑惑 分類: *-08 Only Day-"

今朝起左身冇耐老婆豬就上左尼哇!!^^

跟住就同老婆豬嘈教0.0

搞到好唔開心哇><"

嗚嗚∼

跟住就係甘氹番老婆豬><"

之後就驚老婆豬累就氹左老婆豬去訓陣教教豬>3333<"

訓訓下我就係到喊喊哇~

呠∼

個心心好痛a><"

跟住老婆豬就唔知做咩醒左-口-"

比佢見到哂tim0.0"

跟住我又氹佢"

同摟住佢訓教教豬><"

到左12點幾就食飯飯跟住就送老婆豬番屋企同佢去行街街lu^^

我地去左信達過邊行街街睇33^^

跟住我重請老婆豬食糖糖同去佳景玩玩哇!!"

玩到4點幾就去左中央借書書...

5點幾6點就番屋企lu^^

好開心哇今日~

希望永遠都可以同老婆豬每日開開心心甘過>333333<"

﹍×"◆!!只怪我當初不懂珍惜你+★|]* 

×|*●°失去了『一次』才知道你的重要×..** °..▋

ξ但我永遠也不會在離開你因為我真的好愛你█[]▂-×``]]

By:●〝╭老公豬╯〞↑

COMM2NT:2008-04-18 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]