'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 13
累積人氣: 4709
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


∵↙開心滴一天↗∴ 驚訝 分類: *-08 Only Day-"

今朝好早起身哇!"
冇野做呆左坐又到發神經
到左10點幾我媽叫我去大陸玩食野!"
跟住就打左左比我隻老婆豬同佢講啦>3<"
費事佢擔心我Ma"
『 但係佢訓到成隻死豬甘,,會唔會擔心我都係一個問題xd 』
《 正一大懶虫^^xD 》
跟住我就洗白白豬!!"
12點到就出去lu
我地一出到去就去左食野!
跟住就行左陣就去左落下打機^^
玩左陣點幾2點就番尼搵老婆豬!>3<"
番到尼打比隻傻豬佢叫我去佳景等佢"
跟住我就坐17號去lu
到左之後睇人溜冰"
冇耐老婆豬就到lu
重同佢細佬一齊尼tim-口-"
玩左陣之後就送佢細佬番屋企
我同老婆豬就去2人世界lu..哈哈
我地去左行信達哇.."
5點到就上我屋企
老婆豬上網我就睇電視^^
6點幾就送佢番屋企lu

By:●〝╭牙×龍╯、↑

COMM2NT:2008-03-24 09:22 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


*◆| | 激死wo_°★ 不安 分類: *-08 Only Day-"

今日我11點12點先起身...

老公10點几打俾我,睇我訓醒未.!?

我訓醒之後,煮左個麵仔食,我去左搵數學書俾老公...

Because,我要教隻衰豬溫習...!"

跟住我帶左我細老去表姐到*-

Then,我就去搵老公laa..!

我過去上左陣網,諗住幫佢溫習laa..*

當我教佢果陣,又話"我睇下就識",過左一陣,佢走過黎問我,理條點做...!?

火到我,咁識就唔洗黎問我laa.." =.=

跟住我走左去訓教,費事理佢..."--

佢係咁哄我,我都唔鬼理佢..\/*

點知自己訓著左,6點几先訓醒^^

老公坐左係隔離睇tv,

我坐左一陣就走左luu.. ><"

去左金利食麵麵..!" 食左40几蚊唷..=.=

返到屋企果邊佢個fd打俾佢,叫佢搵佢..!"

係牙!"

【個fd個phone  number有我同老公ge生日日期咖..><"】

老公送到我屋企樓下就走luu"^^

COMM2NT:2008-03-23 11:35 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


*. 期待到今D!日籽`` ≧ω≦"" 熱情 分類: *-08 Only Day-"

琴晚why why 無打日記呠"

Because,我唔得閒,老公就好累...! sorry 各界朋友*

今日朝早老公6點半打俾我,叫醒我隻豬!%

之後我洗左個頭,就出去luu...

點之,原來老公等左好耐,成隻手都凍冰冰,心痛><"

我拖得佢好實...!"

跟住老公問我食左早餐未! 我梗係未咖laa..*

佢拉左我去盛記食早餐,就返學luu..!

我地見到沈x22,得意,子琪.."%

上課真係悶悶...!

上語文課要作文,我作左[可持續的快樂]ge讀後感...!"

之後,我同後面,隔離果几條仔傾我几輕....

佢地傻傻地...!" 但係佢地對我都好好咖!"

老公唔好吃醋bo..!?

到左中午,豬仔攞左隻碟俾我之後就返屋企laa..!"

佢係樓下等我,then我去佢屋企食野..!"

之後我自己返學,因為驚老公胃痛..!

佢下就放學又黎接我luu...

去左搵ck,rain,ling去行街街,食m記..*-

之後ck話去wc,點知唔見左人

我地就去左老公屋企....!

我過左一陣就走luu..."-

今日終於放假luu..開心^^

聽日再黎打過laa..!!*

By:●〝╭老婆豬╯、↑

COMM2NT:2008-03-20 09:23 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]