| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
∵↙開心滴一天↗∴  |
分類: *-08 Only Day-" |
今朝好早起身哇!"
冇野做呆左坐又到發神經
到左10點幾我媽叫我去大陸玩食野!"
跟住就打左左比我隻老婆豬同佢講啦>3<"
費事佢擔心我Ma"
『 但係佢訓到成隻死豬甘,,會唔會擔心我都係一個問題xd 』
《 正一大懶虫^^xD 》
跟住我就洗白白豬!!"
12點到就出去lu
我地一出到去就去左食野!
跟住就行左陣就去左落下打機^^
玩左陣點幾2點就番尼搵老婆豬!>3<"
番到尼打比隻傻豬佢叫我去佳景等佢"
跟住我就坐17號去lu
到左之後睇人溜冰"
冇耐老婆豬就到lu
重同佢細佬一齊尼tim-口-"
玩左陣之後就送佢細佬番屋企
我同老婆豬就去2人世界lu..哈哈
我地去左行信達哇.."
5點到就上我屋企
老婆豬上網我就睇電視^^
6點幾就送佢番屋企lu
By:●〝╭牙×龍╯、↑
|
|
COMM2NT::2008-03-24 09:22 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
*◆| | 激死wo_°★  |
分類: *-08 Only Day-" |
今日我11點12點先起身...
老公10點几打俾我,睇我訓醒未.!?
我訓醒之後,煮左個麵仔食,我去左搵數學書俾老公...
Because,我要教隻衰豬溫習...!"
跟住我帶左我細老去表姐到*-
Then,我就去搵老公laa..!
我過去上左陣網,諗住幫佢溫習laa..*
當我教佢果陣,又話"我睇下就識",過左一陣,佢走過黎問我,理條點做...!?
火到我,咁識就唔洗黎問我laa.." =.=
跟住我走左去訓教,費事理佢..."--
佢係咁哄我,我都唔鬼理佢..\/*
點知自己訓著左,6點几先訓醒^^
老公坐左係隔離睇tv,
我坐左一陣就走左luu.. ><"
去左金利食麵麵..!" 食左40几蚊唷..=.=
返到屋企果邊佢個fd打俾佢,叫佢搵佢..!"
係牙!"
【個fd個phone number有我同老公ge生日日期咖..><"】
老公送到我屋企樓下就走luu"^^
|
|
COMM2NT::2008-03-23 11:35 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
*. 期待到今D!日籽`` ≧ω≦""  |
分類: *-08 Only Day-" |
琴晚why why 無打日記呠"
Because,我唔得閒,老公就好累...! sorry 各界朋友*
今日朝早老公6點半打俾我,叫醒我隻豬!%
之後我洗左個頭,就出去luu...
點之,原來老公等左好耐,成隻手都凍冰冰,心痛><"
我拖得佢好實...!"
跟住老公問我食左早餐未! 我梗係未咖laa..*
佢拉左我去盛記食早餐,就返學luu..!
我地見到沈x22,得意,子琪.."%
上課真係悶悶...!
上語文課要作文,我作左[可持續的快樂]ge讀後感...!"
之後,我同後面,隔離果几條仔傾我几輕....
佢地傻傻地...!" 但係佢地對我都好好咖!"
老公唔好吃醋bo..!?
到左中午,豬仔攞左隻碟俾我之後就返屋企laa..!"
佢係樓下等我,then我去佢屋企食野..!"
之後我自己返學,因為驚老公胃痛..!
佢下就放學又黎接我luu...
去左搵ck,rain,ling去行街街,食m記..*-
之後ck話去wc,點知唔見左人
我地就去左老公屋企....!
我過左一陣就走luu..."-
今日終於放假luu..開心^^
聽日再黎打過laa..!!*
By:●〝╭老婆豬╯、↑
|
|
COMM2NT::2008-03-20 09:23 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | »
|