我愛kc*:2008 年 5 月 31 日 星期六 loving kc*:
5月最後的1天[[31日]] 今天呀哥send左d sms黎...好開心...應該是開心吧... 因為.........xd" 2兄妹^﹏^冇所不談吧 今天同老公出左mk睇狗仔....鴨仔吾見左呀... 鴨仔係1隻松鼠狗...但叫聲似鴨仔... so我叫佢做鴨仔....佢應該比人buy左,,好miss佢呀>3< 今天又狂喊了~~因為我咳咳吾比食朱力力[[喊喊]] 同埋心情不快吧!? 訓吾著...可能因為呀哥講既野喇~~* 今天既樣=)((me & 老公)) <<冇化妝 <<冇化妝 <<冇化妝 <<<<冇化妝既..死佬訓豬豬既樣 **************************************************************** post反之前d相先xd: <<240$既朱力力[[有2盒的]] <<我攞左100粒切的[[1盒]]...但用吾曬100粒 <冇化妝的樣xd" <<係1隻bb芝娃娃奶nose <<岩岩沖完白白既樣...又係冇化妝的xd: <<化左妝^^ <<冇化妝t00