歡迎方塊 想隔行、可用 \n\n

**"Kc的幸福♥BuBu~baby *...
想快d有個自己的家庭>3<
不想再係e個虛假的家...`-*`.!?!﹏╯
BuUuu_r
暱稱: *Kc太"
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
老公...其實我有好多野...
今日奕榜呀老公!?﹏
p0st*相之日
2008-05-29
qooza重新再黎過"
文章分類
全部 (5)

我愛kc*:2008 年 5 月 29 日  星期四   loving kc*:晴天



愛戀之日*
2008-05-29
*我對你的愛;;
如我對朱力力的愛一樣...
一天都不能缺少: 未分類

幸福是你給我的!!?!
還記得老公你甘打過:

相中有的~~但打多次先...XD"
《愛很簡單...

我的需要不多﹏
一杯水﹏一個麵包﹏一句我愛你﹏

不過...如果可以選擇多一點﹏
我希望....

水﹏是妳斟的....
麵包﹏是妳給的....
我愛你﹏是妳說的.....
可以嗎....》


而我既答案係=)

水~~我吾會斟比你...|
只會用接吻方式喂你飲
麵包~~~我不單是給你
我還要一塊一塊地喂你食
我愛你那當然是我說呢...
不過好似差左7個字
我愛你[[直到你吾再愛我]]~~"


幸福既感覺係你送比我的~"
某某人說我肥了~~"
但幸福的話,,不用食也會肥的~~"
我再也不是從前既李曉彤了~~"
我現在是1個好幸福的KC太太^V^"
嘻嘻~~有冇曬親大家呀~~>3<

發表TiMe仔:2008-05-29 06:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]