歡迎方塊 想隔行、可用 \n\n

**"Kc的幸福♥BuBu~baby *...
想快d有個自己的家庭>3<
不想再係e個虛假的家...`-*`.!?!﹏╯
BuUuu_r
暱稱: *Kc太"
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
老公...其實我有好多野...
今日奕榜呀老公!?﹏
p0st*相之日
2008-05-29
qooza重新再黎過"
文章分類
全部 (5)

我愛kc*:2008 年 5 月 23 日  星期五   loving kc*:晴天



愛戀之日*
qooza重新再黎過" 不屑
*我對你的愛;;
如我對朱力力的愛一樣...
一天都不能缺少: 未分類

 今天係qooza重新黎過既第1天"
不過qooza以後都只係打我吾開心既野~~"
如想知我每天的情況...請add我攞xanga喇~~"^^

今天呀媽收左電話費單$6xx之後狂吊鬼*
話我e樣個樣...仲收埋我now唯1的電話card'
不過算na...我甘樣later回家都冇咩問題:
哈哈xd"又多左1舍借口
e個借口係你地送比我嫁!!!!?!
都吾知你地有冇當我係女嫁....
以前你成日話我一開聲叫你吾好理我你就吾會再理我
但你問親又吾通話=[  好呀好呀!!!吾好理我呀甘咩
到時真的駁比人打喇~~不過有時我真係好想答:
[[好呀好呀....我想自己1個,,,,最好吾好理我......]]
但講真now係你地比蚊蚊我,,,我講左等於一d蚊蚊都冇得用囉,,我先冇甘笨呀!!!?!
仲有...有時e個家真係好似一間酒店甘
只係比我食到埋訓既.....真係有人關心我咩????
關心既方法又係岩咩???你地只係識得問{{money,,學業同埋叫我回家之外仲做過d咩呀??}}
我自己出去影相係因為你地吾比蚊蚊我
一個星期得個120...夠用咩???我出街吾洗用既?????
而且都成2個星期先比50蚊8達通我.......用咩呀???1個星期都用曬喇~~'真係呀!!!!?!
有冇理過我感受嫁...
讀書真係一定有力咩?????不過點我都會讀埋中5先既....
s0吾洗擔心我喇family~~我有自己的底線
點吾讀都好,,一定去埋會考嫁我~~~"
回家回家...我好想搬坎老公到住囉~~"
我暑假一定慢慢同你地傾~~"同埋我一定番工"
我吾信我自己想獨立都吾得呀!!!shit~~

發表TiMe仔:2008-05-23 11:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]