|
2008 年 2 月 2 日 星期六 |
網主回覆
thx~ Posted at 2008-02-29 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
新年快樂^^ 做咩唔打多d野呀 我個人唔係幾想放假 因為唔想係屋企發毛 唔知做咩好...你呢???
|
網主回覆
我都係==
好悶呀!!!又唔想做功課*^* Posted at 2008-02-04 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
1inG` 於 2008-02-02 07:35 PM 發表:
re fion 我作文考得差. 唔使作=]
|
網主回覆
你就好啦~唔使作*ˇ* Posted at 2008-02-04 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
F10n` 於 2008-02-02 05:21 PM 發表:
w0第一` 放假lu... 不過w0見到D'homework'就想死` @___@果篇'A lesson in life' 你諗住點作牙?!
|
網主回覆
其實我未拎過d功課黎睇過"呵呵
我都唔知點作好... Posted at 2008-02-04 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|