|
2008 年 3 月 12 日 星期三 |
|
♥0312
|
幾日前調位
竟然跟號數坐
即係坐第一行第一個
都幾好ge
不過好多時都反光...不好受=(
(抄功課都很易被發現)
聽日HE
好似要計分
加油.做個好好味GE蛋糕出黎=]
太幸福了*ˇ*
期待每天和啊橙一齊返學〖ˇ美好的時光ˇ〗(不過要早d起身)
我地有好多野傾...哈哈"
朱pet唔好唔開心啦
要日日都開開心心
笑口常開=D
現在每天都很快樂呢^^
|
| 刊登時間:2008-03-12 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你個背景好得意啊! 可不可以話比我知heis who?
|
|
|
F10n` 於 2008-03-17 06:04 PM 發表:
我也愛上了上学呢~ 好開心`
|
網主回覆
55~ Posted at 2008-03-21 01:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
1inG` 於 2008-03-16 09:29 AM 發表:
人有時要傷心一下先知咩叫快樂:) 個蛋鳩吾食得既-v-
|
網主回覆
咁又係... Posted at 2008-03-16 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|