今日好煩牙!又有三科主科既UT+quiz-
而且又派左歷史,,好多同學都對自己既成績都好失望!
搞到成班既氣氛down曬-
而且我前面都左邊既同學都因為呢件事而喊!
我都吾知點安慰佢地..但係望住佢地喊我又吾知點..
我今次都對自己好失望-
希望下次可以好少少啦!
牙儀在此祝大家努力溫書-感就起碼知道自己盡左力-
吾會禁傷心啦!
加油牙大家!
我都會加油哦!
今日我一定好遲訓-
By牙儀;']