今日好鬼開心牙!
過左兩日既運動會,,
我地班攞左好多獎-
包括初級全場總冠軍,啦啦隊亞軍,,等等
我雖然冇獎-(我體育細胞好屎咖!)
但係今次係我一次最開心既運動會;']
因為我地同學都為自己班出左好大努力(除左有d;'[)
我地呢d體育細膩差既就會左氣;
而好既就會好努力感比賽
相信佢地聽到我地既打氣,好會更加努力既;
有d同學跑步果時真係好鬼型;p
我以家對我地自己班愈來愈有歸屬感啦^^
通識都係有用既;']
我以家先明;p
希望我地下一次再有運動會既時侯,有更好既成績啦
閉閉-)
By牙儀;']
|