好耐冇打qooza啦!以家有少少掛住佢添!
今日真係好鬼無聊!d功課又未做完.(搞到成日都好鬼煩!)
今日十二點先起身,三點先食早餐(係自己煮咖!係咪好勁呢!?)
本身諗住努力做功課,
之後無啦啦又吾見左一樣功課,
搞到我火都來!之後係感找,係感找,都係冇!
係我無助既時候,,有人來幫我啦!
我既哎呀家姐call我,叫我去唱k,
我聽到,緊係開心到爆炸!(但係當時仲未諗到原來我仲有大把功課未做z*)
之後就急出去啦!
去到果到,開始覺得頭痛' 冇理到,繼續唱.
唱左三個鐘,頭仲痛多少少,又冇理
之後過多二個鐘,冇啦啦有人call來,見到個來電係z小姐(果個人心知咖啦;)
喂左一聲,之後有一把好'拆'既聲講左一句野:
2!?你吾係y小姐咩!?哎呀!打錯比你添!
哈哈哈!今次仲吾比我玩你! 我心諗:
我就話:哦!你要聽我唱一首先好收線咖!@#$%^&*(%@$%^&*(&@#........
到左十二點!人日過左啦!-3-
以家既時間係1:08分
本人真係好累(簡稱來講係頭痛+腳痛)
頭痛不嬲係感,腳痛就係吹風吹成感-
好想返屋企牙!不過見到哎呀家姐好似玩得好開心,就吾感出聲啦-
希望聽日可以做曬d功課啦(不過吾得都要得啦!後日都要返學落-)
民歌又要我去作曲-根本咩feel都冇!點叫人去作牙!
都係諗定點同人解釋啦-
好啦,我都夠想打啦!
下次如果有心情先至打啦!
閉閉囉$
by呀儀-)
|