Hangyeeee
你說的每一句。我會好好記住
C6485
暱稱: Hangyeee
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012世界末日
最吾開心既人日-
又是平凡的一天哦;' ...
唱k;']
運動會^_*
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 73
今日人氣: 24
累積人氣: 1298
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 10 日  星期四   晴天


最吾開心既人日- 鬱悶 分類: 未分類

好耐冇打qooza啦!以家有少少掛住佢添!

今日真係好鬼無聊!d功課又未做完.(搞到成日都好鬼煩!)

今日十二點先起身,三點先食早餐(係自己煮咖!係咪好勁呢!?)

本身諗住努力做功課,

之後無啦啦又吾見左一樣功課,

搞到我火都來!之後係感找,係感找,都係冇!

係我無助既時候,,有人來幫我啦!

我既哎呀家姐call我,叫我去唱k,

我聽到,緊係開心到爆炸!(但係當時仲未諗到原來我仲有大把功課未做z*)

之後就急出去啦!

去到果到,開始覺得頭痛' 冇理到,繼續唱.

唱左三個鐘,頭仲痛多少少,又冇理

之後過多二個鐘,冇啦啦有人call來,見到個來電係z小姐(果個人心知咖啦;)

喂左一聲,之後有一把好'拆'既聲講左一句野:

2!?你吾係y小姐咩!?哎呀!打錯比你添!

哈哈哈!今次仲吾比我玩你!  我心諗:

我就話:哦!你要聽我唱一首先好收線咖!@#$%^&*(%@$%^&*(&@#........

到左十二點!人日過左啦!-3-

以家既時間係1:08分

本人真係好累(簡稱來講係頭痛+腳痛)

頭痛不嬲係感,腳痛就係吹風吹成感-

好想返屋企牙!不過見到哎呀家姐好似玩得好開心,就吾感出聲啦-

希望聽日可以做曬d功課啦(不過吾得都要得啦!後日都要返學落-)

民歌又要我去作曲-根本咩feel都冇!點叫人去作牙!

都係諗定點同人解釋啦-

好啦,我都夠想打啦!

下次如果有心情先至打啦!

閉閉囉$

                                                                                                                                                                                              by呀儀-)






訪客留言 (返回 C6485 的日誌)


LanFongKwong 於 2011-02-10 09:14 PM 發表:
c0mm3en+*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Eunis_0811 於 2011-02-10 06:37 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirman234 於 2011-02-10 05:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccuesarah 於 2011-02-10 03:57 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]