今日2點幾就返左黎喇..."係12點落船既..///\跟住去左大家樂到食野.."我就去拎個餐返去個位個陣...經過左1個男人個位...佢倒瀉左杯奶茶;,整濕哂我條"庫"..我果陣真係好嬲LOR-/\-"..無啦啦俾人整污遭條"庫"..."佢仲1句SOR刀無講.."無幾耐就走左...如果佢唔走...我1定會趁經過個陣撞佢..."邊個叫佢咁衰..1句SOR刀冇講亞...平時返學搭MTR個陣..有人撞到我少少刀會SAY SOR架MA..真係未見過呢挺人LOR.."
返到屋企就開電腦.."又整左幾個BAN.."
<---小閻王既..好Q亞佢.."唔知大家識唔識佢呢"??
<--小岡同基路亞
<--又係REINA既..
以上BAN邊個最令呢???
等我POST上船個D房CARD..有4張..岩岩搵到既...
<--今次去既""*
全部刀有我既名名.." 仲有D好似唔見左..."*//\HAHA..E+1點LU....7月2號..打返7月1號既野.."