今日有HAPI既野..同唔HAPI既..HAPI既係..我終於DOWN到PS..正確黎講唔可以話今日DOWN既...係星期五DOWN左之後..今日先搵到....唔好以為我好蠢..其實係我DOWN緊個陣取消左..估唔到竟然都DOWN到...最慘既係..我本來好絕望;,SO DE左個中文化...搞到係英文板..係3B2G個D教學都係中文..冇圖..整唔到美化...變左DOWN黎到冇用....
仲有....我個留言板個首歌係純音樂..佢一定要MIDI..BUT我搵極刀搵唔到有人聲既MIDI..SO真係激死人喇..
好采;,我唔識用PS CS2美化就用GIF5美化...
←整得好樣衰..BUT 刀整左好耐..一條一條咁整上去..如果用PS整既話;,勁快搞掂..呢幅係+左D橫條既效果..唔好COPY亞..