| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
| - -..累屎啦 |
分類: 未分類 |
哇呀... 好鬼累...
琴日宿營勁hi-3-.. 做左房長-口-?! 好怕正唔見鎖匙= ="
好-口-?! 諗住去玩教練活動-3- my god- -..咁多人
算@ @" 聽日先玩xD"
哇哈哈 同小珮子 倫 牛肉 一齊(我+佢地3個同房)狂去玩-3-
唔記左個個喵喵喵氣墊球?? 之後又去左玩個足球機-3-
太high 唔小心撞親個頭- -.. (眾人們:太抵死啦 哇哈哈)
之後又同6C其中一個男仔鬥個個喵喵喵氣墊球- - 胡主任見到話我地痴線對痴線-口-?! 2個刀咁high- -..
之後又同彥豪鬥- - 媽呀 我我我...竟然鬥唔過佢 (朋友們 你地等等 我去跳樓t口t..)
之後同芝佢地去玩PS2-3-... 隻game唔好玩既 冇太古既t口t (我係一個太古狂)
去食飯- - 咁又冇左一日....
逼死我啦.... 9個人一張桌子-3- 又唔係大個隻t口t...
食完- - 快快吹吹借風筒 等等比人借曬- -+
之後同左芝打羽毛球 呼~~ 我老啦 累死- -..
好耐冇打 失左nnnnnnnnnnnnnn水準-口-!!
晚會InG....
玩遊戲-v-... 手斷InG 為左唔out 「咩」左小珮子好耐= = 冇力啦... 下次練多D掌上壓t口t...
之後「依依筆寫」@___@" 手斷InG 簽左N個名 望望我件衫先 滿曬-口-?! 完來咁多人幫我簽左-___-"
見到人喊 死啦 開始變聲 正到我又想喊tim 忍忍忍忍InG
之後幫謝sir開生日party(唔知有冇串錯字) 因為6D既人又開 所以我地等等去謝sir房到開^___^"
11號房 沖呀- -"
之後又去左14號房開._______."
555555.... 我地E班食物狂 唔洗20分鍾K.O曬全部零食- -"
影相先 1 2 3 笑@____@
到左第2日.________."
我走左去玩教練活動^_________^
無喵人BO@____@ so good !!
攀石 無難道- -+勁易K.O
到左繩網- - 我總共喊左N次媽咪同救命- -.. (唔似我性格呢@____@)
搖搖下咁- - 勁變態-口-!!
又同成老師 成班女仔係地唱K 勁開心哇@______@
-_____-"食飯 坐車 訓交 到左
放左又同綽 珮子 同洛 去AA 勁大收獲InG
好眼訓 唔打咁多啦-口-
比呀媽罵- -"
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-05-17 09:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 47 | »
|