| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| -3-"有D unhappy添 |
分類: 未分類 |
xD"比人鎖機 每日得個2鍾玩"
可憐.... 聽日仲要考試...
試想想... 冇得打機...
考得點會好xD" (咩道理??)
今次我又轉左日記啦xD" (懶就懶啦)
xD"哈哈
大家多D黎睇呀~
今日同左萍去放狗狗~
叫飛飛-3-"好Q哇>////<"
呵呵...我爸話想換健盤-3-"
話我哥睇唔到喵字= =
佢米記囉...
我當初刀係咁啦...
死啦 對住佢(健盤)有感情添-3-"
點算呢?
唔捨得添 t口t...
諗諗先...
睇下今日點問我老豆攞錢買野-3-"
哎哎哎-3-
辛苦的攞錢路又黎-3-"
命苦呀t口t...
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-04-07 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 |
|