| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
| sor..我最近冇時間打日記-3- |
分類: 未分類 |
唉...
最近冇時間打日記-3-
梳呀大家
為左表示我既歉意
我用我華麗既拳頭狠狠K我自己
如.....來....神....掌.....(輕輕K左一下)
hehe=]唔玩啦 入正題
MMM....金日要講既系.......既系.....
死....失憶.....唔記得左-3-
呀呀呀....醒起啦
金日好似之前咁....
日日刀玩得好hi
5555555....當然....我咁乖乖女....比我HI既人仲有好多(路人甲:死C.B 米扮野啦)
哇哈哈
放學走左去打波@@
-口-?!有雨
算啦....
累kai我
唔打住....
之後去左芝屋企玩@@
呵呵....
之後番屋K個陣撞到我哥
大獲....-3-"
點算呢??
哇哈哈...
當然系講大話-3-
有個名人話 : 善意既大話係好既
(路人乙:個個名人係你呀馬....車....唔覺善意)
(你班死路人 踩人唔好踩咁盡喎)
hehe=]大家 冇事發生 洗腦洗腦 記住係人地面前話我斯文(假既)
之後同樂send sms....當中我e個發夢大使當然有發夢啦= ="
有人話我最近好似好幸福...
哈....
係e個屋企.....會喵?...
哦呵呵
-3-今日....終於同到大家見面啦=]
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-04-30 09:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 47 | »
|