| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 10 日 星期四  |
| t口t...得番常識炸 哦耶~~ |
分類: 未分類 |
55555.....
今次考試得番常識炸@@
唉....
回望一下之前點慘= =
再諗諗之後點去hi.....>v<"
如果係冬天不如一考完去變雪人>v<"
呆左咁企係到睇風景.... -v-
感覺一流>v<"
(請等等....我去緊WC >v<)
番黎啦....
講番今日點衰先- -
英文-3-
識既....
但個種系唔識-3-....
點請好呢....
作文閱讀理解都ok既-3-
但....-3-"
有1版++埋埋30分既就唔太識-3-"
算....
hehe=]
頂多米唔合格=]
本小姐之前次次唔合格架啦=]
多一次唔區xD"
打死都唔返番以前既樣....
厭倦個種日子囉- -...
我寧願比人話我白痴....
咁種開心=]
幻想: 開開心心咁攞住成績表
眼光光咁望住個令令分數
快快樂樂咁番屋企接受媽媽的料理
黑仔指數t口t :★★☆☆☆
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-04-13 08:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »
|