| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| 學界@@?.... |
分類: 未分類 |
呀哈哈哈哈哈xD"
今日醉開心既係喵呀??
可以早放...
點解呀??
打學界xD"
開唔開心呀?
開心xD"
等呀等
終於到左等2個小息@@
沖呀 落禮堂食野
食完之後去左練一陣波
紅色跑車?!
簡sir...
(一排黑線左面上....)
練完波啦@@
搭車LO...
大家 搭車要做喵呀??
緊係訓交啦zZzZ...
攞番3個位....
訓低...
正~~
zZzZz...
唔驚唔覺...
到左啦xD"
yaya...
打第一場伍冕端
2:1嬴左
好驚 打到第3場....
到最後我有小小發夢...
我用自己既指甲xxxx自己隻手
- -個個係喵自己諗到....
之後打伊分...
2:0嬴左
yaya~
番左去之後@@
同搖達之D人傾左陣計...(唔識打校名 sor 讀搖達之D人唔好黎打我>"<)
哈哈....好開心
好期待同佢地打....
同佢地殺過^^
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-04-18 01:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »
|