| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 12 日 星期六  |
| -3-有驚無險的一日 唉.... |
分類: 未分類 |
呀呀呀呀呀Ar
皮鞋呀....有
校服呀....有
水呀....有
手冊呀...有
唉....今日去做喵呢- -
就係 登登登登...
打比賽+面試-3-"
打完比賽要即去面試= =
型呢??
呀呀呀呀呀aR
叫左人同我地玩下打友誼
呀呀呀呀呀aR
佢地係3孖女@@
-3-....wow
yaya...
打3場3場嬴曬...
唉...
如果唔係面試我早去左全港賽t口t...
算啦
有得打就好好架啦^^"
呀呀呀呀呀Ar
沖呀 殺呀 番天水圍呀
努力....
好怕趕唔到去面試-3-
呼......終於到啦
順便講下
我面試個間係頭抽(裘錦秋)
好驚...>﹏<"
t口t...好怕講唔好
入左去諗住比個電話方寧~
呀呀呀呀呀aR
佢唔聽t口t...打緊比賽?
呀呀呀呀呀Ar
見到廖豪>"<
呀呀呀呀呀aR
見到喬
天對我都幾好t口t...
@@冇耐豪個左句說話 正到我好想打佢
「輸曬呀??」
咁睇少我地t口t
如果唔係係中學入面
我一定打佢.\/.
呀呀呀呀呀aR
快面試個陣屎屎比左個sms我
太好了t口t...
(汗...)咁難架...
好努力咁....
但都唔得t口t...
今日真係.....唉....
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-04-18 01:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »
|