| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
| @@...全天候打機 |
分類: 未分類 |
金日呢... 我又去左芝屋企玩
估下我幾點去?? 哇哈哈>v<
我6點就出左門口啦-v- 我呃我媽話日日要返學._."
當然 金日係5月1 有喵可能會返學=]
呀呀呀呀呀aR...
打打下日記見到呀媽入黎 唔可以比佢知我冇番學-3-
開msn姐住先@@
-3-當然
玩跑玩得好hi-3- 之後見到樂on左
佢話佢等等出街-3-
hehe=]
狂比sms佢煩死佢
等佢剪剪下頭髮個理髮師比我煩到剪錯位-3- 哇哈哈xD" (路人:好變態)
冇耐佢竟然比左個sms我 「先下手為強」
- -|||無奈InG
等我仲諗住先發制人- -|||
之後番到去諰住訓啦
我爸又煩住我
shit... 聽日仲要比賽架
求佢快d走啦t^t... 真係死比佢睇t^t...
|
| P0sT T!ME :::::::::::::2008-05-02 05:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 47 | »
|