| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 8 日 星期三  |
| 行返學校 |
分類: 未分類 |
今日呢..又係咁啦...係到行返學枚
點知,咁唔好彩又傷左隻左腳,
唉~~真係黑仔>"<
放左學又係行返學..出左門口見到玉怡= =
佢仲話我傻tin~"~
都好在返到home 姐/\/\~
|
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| 生日 |
分類: 未分類 |
今日係超超生日呀...我仲諗住快d返學校,
點知..冇$$搭car,要行路...
但估唔到我會行得都幾快咖喎~~由7:20 a.m~8.05a.m
哈..但都要有代價ga= =
lunch,我送樣野俾佢,點知佢話唔要= =
唉~冇奈...
|
2006 年 3 月 6 日 星期一  |
| 好唔開心~~ |
分類: 未分類 |
|
今日,我要留a-maths呀...因為個test拿唔到full分呀
我諗住會識tin....點知我第2次唔識就要抄20次啦~~
個時我仲想問佢野..個miss又係到話俾多次幾會你地test~~
我緊係唔得啦..都冇問到..之後又要抄20次= =
隻手好hurt~~好左有2位好心人教我...
我明左啦~~又搵個miss test多次啦...
結果~~得左/\/\~
唉~~抄個時真係有d想哭..>_<.. | |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|